co bedzie lepsze do tuningu 4t

witam czy mozecie cos doradzic ,czy jak wymienie rolki na ciezsze czy dojdzie cos v-max bo leci mi na prostej 50km/h ,czy kupic inny filtr paliwa niz seryjny ,czy sportowy wariator czy sprzegło na poczatek

Skoro leci Ci tylko 50km/h to albo masz jeszcze jakąś blokadę albo coś nie tak wyregulowane. Większy filtr paliwa nic nie da bo i tak przez wężyk będzie leciało tyle samo benzyny. Jeśli już tak bardzo chcesz coś tuningować to polecam ten wariator :

http://allegro.pl/wariator-naraku-hs-high-speed-139qmb-qma-i1735831214.html

Tuning w 4t zaczynamy od ściągnięcia blokad i wymiany cylindra na większą pojemność, potem regulacja napędu, przy serii wymiana sprzęgła czy wariatora sportowego to tylko obciążenie dla danej jednostki.

Wydaje mi się że zmiana wariatora zbytnio nie skróci żywotności silnika a osiągi są lepsze. Więcej niż wymiana wario na 50ccm chyba nie ma sensu.