City Line 50 czy warto kupić ten moduł?

j.w. :) i czy po wymianie modulu trzeba regulowac gaznik? czy bez problemow bd mozna [przed przegladem] włozyc spowrotem zablokowany czy nic się nie stanie? :) pozdrawiam

http://allegro.pl/modul-cdi-odblokowany-tuning-skutery-4t-wilga-zipp-i2597891296.html?source=ob

Ja nie regulowałem gaźnika i było ok. Przed przeglądem założysz stary i nikt się nie przyczepi.

Chociaż swoją drogą dziwne... Ten odblokowany moduł za kilka złotych wygląda identycznie jak mój zablokowmany od 2T. Ale może się mylę.

bedzie chodzil ladnie? nic nie straci po wymianie?

Nie wiem czy będzie chodził ładnie. To trzeba przetestować. Tylko dziwne, że tak tanio sprzedają coś co wygląda jak seryjne, nie odblokowane.

Jedyne co może stracić po wymianie to żywotność niektórych elementów - głównie silnika. A ja wiem, że po jego założeniu będziesz pałował:-)

A nie masz przy module różowego kabelka?

nie nic a nic;d gdzie ja pałował ;ppp wcale... ;d

To powiedz to sobie przed lustrem:-) I jeszcze powtórz ze dwa razy:-D Może sam w to uwierzysz;-) Przecież po to się chce mieć odblokowamy moduł żeby krecić pod sufit, prawda?

Ja mam taki "prawie odbloowany" czyli z Kymco. Oryginalny odcinał zapłon przy 65 km/h, a obecny przy 75. I nawet będac bardzo spokojnym człowiekiem wiem, że gdybym miał w ogóle nie blokowany często bym go wkręcał do końca - ile by się dało.

A tak nawiasem mówiąc - na odblokowanym używaj dobrego oleju, bo ja tak pierścienie załatwiłem...

ok dzieki ;) LwG :D

Szerokości!