Chyba kupiłam nie taki skuter....

Jak w temacie… Znajomi sprzedawali okazyjnie Aeroxa z przebiegiem 260km, bo im stał, mimo, że parę lat miał, i okazuje się, że dla mnie (156cm) za duży! Czy US się przyczepi, jak po miesiącu sprzedam?

jeżeli z zyskiem i powyżej 1000zł to tak

Ok, dzięki za info. Nie ma to jak porywy serca…
Czy mógłbyś mi tak na szybko udzielić informacji, jakiego rzędu procentem będę się musiała podzielić z US przy sprzedaży?

prosze bardzo, wszystko jest tutaj:
https://www.google.pl/search?q=podatek+od+sprzedanego+pojazdu&oq=podatek+od+sprzedanego+pijazdu&aqs=chrome.2.69i57j0l3.7375j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Ok, merci, trudno, frycowe się płaci.

A jaki skuter/motorower dla
A) kobitka 156cm wzrostu
B) młody 14 lat na razie 173cm ?

Na takiej jeździe szkolącej na Bemowie jeździłam na pewno na czymś mniejszym, Kymco chyba?

Lecę opychać Aeroxa. Aha, muszę pewnie i tak poczekać na stały dowód rejestracyjny pewnie, na razie mam tymczasowy.

A nie lepiej oddać go młodemu skoro jak piszesz ma 173cm?

Trochę za drogi prezent by wyszedł, na urodziny dostał kurs na AM i wystarczy.

Niestety, nie stać mnie na dwa skutery, musi być jeden, jak młody za kilka lat zarobi, to sobie kupi - ja miałam 17 jak robiłam prawko i 18 jak malucha za korepetycje kupiłam, niech się młodzież też uczy przedsiębiorczości. A mamunia też musi jeździć skuterem :wink:

ale wiesz o tym że możesz go obniżyć dość łatwo?

Proszę o sprecyzowanie, co to jest “dość łatwo” :slight_smile:

bo pewnie sama tego jednak nie zrobię. Jakieś rady, gdzie i kto pomoże w południowej części Warszawy?

Druga rzecz, w porównaniu do takiego, którym jeździłam doszkalając się, ten, jakby to ujać, bardzo dynamicznie rusza. A ja lubię sobie wolno wystartować, a nie od razu z kopyta. Czy to też można wyregulować?

wszystko można wyregulować. tak żeby ruszał z niższych obrotów lub innego przełożenia. Można dłubać sprzęgłem lub wariatorem (rolkami).
a co do obniżania to z przodu odkręca się śruby mocujące lagi koła i lagi wsuwa się wyżej w półki. z tyłu zmienia się amortyzator na krótszy lub regulowany lub zakłada przedłużkę co odsuwa jego dolne mocowanie do tyłu - wtedy zwiększa się kąt ale też obniża się skuter.

No to pewne, źe sama nie zrobię… Ale juź wiem, co i jak, bardzo dziękuję za info.

I skoro wszystko wiesz, to gdzie znaleźć rozsądny warsztat w południowej części Warszawy?

akurat na to pytanie nie ma dobrej odpowiedzi