! Forum Tuning Chlodnica oleju

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe barteklodz barteklodz 6 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #49718
    Zdjęcie profilowe Jajowy95
    Jajowy95
    Użytkownik
    • Postów: 67

    witam posiadam zippa nekena 4t na allegro znalazłem takie cudo http://allegro.pl/chlodnica-oleju-ogar-900-los-cross-gb-street-pro-5-i2104365028.html
    mam pytanie czy ktoś to posiada i powie mi coś o tym i czy to sie srawdza albo ma prawo sprawdzać bo nosze sie z zamiarem kupna takiej chłodnicy

    #49720
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Przy 50 raczej nie ma potrzeby montować chłodnicy ale wiem, że przy 125 i rozwierconych 160 montują te chłodnice. Cena naprawdę jest okazyjna bo pamiętam, jak ktoś miał takie chłodnice na allegro po prawie 400zł. Tylko trzeba znaleźć miejsce do montażu.

    #49721
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    w 50-tce taka chłodnica nic nie da… silnik w nekenie ma poziomy cylinder i jest on wystarczająco dobrze chłodzony

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #49725
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 604

    Może was to zaskoczy ale w 50 ta chłodnica się też przydaje z kilku powodów. Po pierwsze właśnie poziomy cylinder – powietrze opływa go tylko z przodu chłodząc głowicę i rozrząd, a cylinder ma ograniczony dopływ powietrza. Dodatkowo poziomy cylinder ma stosunkowo niewielkie żeberka i chłodnica wspomaga niezbyt dobrą wymianę ciepła – co innego np. w Zetce 50, cylinder jest pionowy z dużo większymi żeberkami i powietrze opływa go całego. Poza tym 50 jest dość wysilona przy jeździe po górkach lub w dwie osoby i w takich przypadkach każdy dodatkowy system chłodzenia jest na wagę złota. Ja też zastanawiam się nad chłodnicą tylko innego typu.

    Zipp Salmo: przebieg 56442km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km.
    #49726
    Zdjęcie profilowe kustosz
    kustosz
    Użytkownik
    • Postów: 219

    Michalk001 ma racje. Silnik strasznie sie grzeje i odczuwalny jest znaczny spadek mocy. Już miałem tak kilka razy.

    #49727
    Zdjęcie profilowe Mystek
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    Jakaś strasznie malutka jest ta chłodnica, a przewody ma jak mój prysznic :D. Gdybyś miał cylek większy niż 50ccm to jak najbardziej, ale myśle że seria jest tak zaprojektowana że dostaje odpowiednio powietrza… Tak na serio po zamontowaniu takiego cuda z 43km masz dodatkowo :DD.

    Mystek
    #49729
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    jakość pierwsza klasa
    przewody nie zakute, mocowanie na opaskę, rozumiem że natrysk oleju na cylinder daje to chłodzenie 🙂

    najpierw proponuję zamontować termometr oleju, jak przekroczy 140st pod dużym obciążeniem wtedy warto pomyśleć o chłodnicy ale takiej trochę lepszej jakości z zakutymi przewodami i termostatem
    120st to norma dla powietrzaka

    Kymco B&W 170
    #49730
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    .

    Kymco B&W 170
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie