Chińskie 70 cc co dalej gaźnik seria ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Chińskie 70 cc co dalej gaźnik seria ?

Ten temat zawiera 56 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Czaki Czaki 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 11 przez 20 (z 57 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #635640
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 387

    z rowkiem – masz na myśli z zamkiem? lepiej nie. obie te rzeczy i tak się kręcą w czasie pracy ale lepiej nie.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635641
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 347

    Dobra bo jest male zamieszanie co mam ustawic z zamkami na tloku a co gdzie indziej i jak ?

    #635642
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 387

    tak klasycznie to zamki na pierścieniach staraj się ustawić co 120 stopni (jak masz 3 pierścienie) ale nie tak żeby wypadały na oknach przepłukujących. Sprężyny pod pierścieniami układaj tak żeby zamek sprężyny i pierścienia się nie pokrywał.
    Dużo ludzi nie montuje tych sprężyn bo nie wiedzą po co są i też żyją.
    W 2T najczęściej rowki pierścieni mają takie kołeczki/wypustki które powodują że nie włożysz pierścienia inaczej niż prawidłowo i że nie będzie się on obracał – jak sie nie bedzie obracał to nie trafi zamkiem na okno i nie wyrwie materiału na jego krawędzi. Sprężyne trzeba w 2T ułożyć podobnie – jak są wypustki to i tak masz to w zasadzie narzucone.
    Należało by tak naprawdę założyć pierścień na tłok, wsadzić go do cylindra i wtedy zmierzyć szczelinomierzem luz na zamku pierścienia. Powinien być w granicach zalecanych przez producenta cylindra i tłoka. Natomiast gówniane cylindry nie mają takiej dokumentacji bo tam się jedzie po kosztach a małolaty jarają się samym tym że mają więcej centymetrów za 90zł. Pierścień w 2T to może się i nie obraca na tłoku ale na pewno się rozszerza i na zamku musi mieć odpowiedni luz. Bez tego krańce pierścienie mogą się zetknąć i rozeprzeć pierścień w cylindrze. A za duży luz to przedmuch i spadek kompresji, nagar..itd

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635665
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 347

    A jak jest z wymianą jak było u ciebie wyciągałeś silnik czy męczyłeś się z każdej strony po trochu by to zmienić ?

    #635669
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 387

    jak pościągasz osłony i wanne pod siedzeniem i zbiornik oleju to tam jest spoko dostęp

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635671
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 347

    Zostane na razie przy serii gaźniku pytanie jaką dsze dać 75 ?

    #635672
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 387

    z 90 kurde..

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635678
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 347

    Przed chwilą zatkałem jeszcze rurke co szla od zawirowacza bo kilka dni po wymianie tłumika jeździłem z nią luźną teraz ja zgiąłem w pół i zacisnąłem trykotką jeszcze lepiej się zaczął zbierać dobija prawie to 80 Km/h a gaźnika w ogóle nie regulowałem i też nie odczuwam by coś źle chodziło poza dużym przyrostem mocy po odblokowaniu wymienie wydechu i całego napędu.

    #635679
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 387

    to na czym jeździsz to silnik cieplny. dokładnie rzecz biorąc silnik cieplny o spalaniu wewnętrznym.
    oznacza to mniej więcej tyle że im większa różnica temperatur miedzy spaloną mieszanką a atmosferą tym moc jest większa.
    Tylko że zubożona mieszanka podnosi temperaturę spalania (i daje większa moc). Tylko że na krótką metę bo przepala się tłok, świeca, pierścienie…itd
    Dlatego dolewa się paliwa które jest czynnikiem chłodzącym. Obniża to moc ale za to silnik to przeżyje.
    Bardzo możliwe że masz teraz ubogo, mocy dużo… tylko temperatura może być za wysoka – czyli dużo szczęścia ale na chwilę. Raczej mała jest szansa że ta sama regulacja gaźnika była dobra dla 50 i teraz dla 70cm.
    Właściwa regulacja to nie jest największa moc tylko bezpieczna moc – zazwyczaj niższa niż maksymalnie da się uzyskać.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635683
    Zdjęcie profilowe Nortos
    Nortos
    Użytkownik
    • Postów: 264

    mi na zimnym tak samo leci lekko 90-100 na prostej, podgrzeje się i max 75~

    Router Grande 50/90
Oglądasz 10 postów - 11 przez 20 (z 57 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie