Chińskie 70 cc co dalej gaźnik seria ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Chińskie 70 cc co dalej gaźnik seria ?

Ten temat zawiera 56 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Czaki Czaki 1 dni, 21 godzin temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 57 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #635630
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 210

    Jak w tytule zamówiłem https://motor-x.pl/cylinder-ceramiczny70cc-47-00mm-2t-quantum-2,p.html

    Gaźnik zostawić serie i tylko wymienić dysze ? Czy mam zmienić na większy jak tak to na jaki ? Bo chciałbym zostać na filtrze seryjnym bo często skuter stoi 8 godzin na deszczu gdy jestem w pracy i tez czasami w deszczu wracam na nim.

    #635631
    Zdjęcie profilowe Nortos
    Nortos
    Użytkownik
    • Postów: 242

    mi seria w 4t na luzaku daje radę z 90cc

    Router Grande 50/90
    #635632
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 210

    No wiem bo tez miałem 4t ale tutaj chodzi o 2t niby zostawiają gaźniki seryjne tylko zmieniają dysze ale mówią że do 70 najlepiej gaźnik 19 mm że lepsze chłodzenie i ogólnie silnik lepiej chodzi. I teraz sam nie wiem.

    #635633
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 710

    przecież już pytałeś.
    Do mocy 8-12KM gaźniki 19mm-21mm
    Do ich chińskiego wypustu zapewne 17mm da rade swobodnie

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635634
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 210

    No właśnie bo te chińskie nie wygenerują tej mocy więc zamawiam 17-17,5 mm

    #635635
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 210

    Jeszcze jedno do czego są te blaszki i gdzie się je daje pod pierścienie ?

    https://zapodaj.net/images/d4c6da0261286.jpg

    #635636
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 710

    które blaszki?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635637
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 210

    Na wejdź w link zaznaczyłem je w czerwone kółka na zdjeciu.

    #635638
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 710

    tak, to sprężynki pod pierścienie.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635639
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 210

    I mam je ustawić równo z rowkiem na pierscieniu i tak samo równo z rowkami w tłuku tak ?

    #635640
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 710

    z rowkiem – masz na myśli z zamkiem? lepiej nie. obie te rzeczy i tak się kręcą w czasie pracy ale lepiej nie.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635641
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 210

    Dobra bo jest male zamieszanie co mam ustawic z zamkami na tloku a co gdzie indziej i jak ?

    #635642
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 710

    tak klasycznie to zamki na pierścieniach staraj się ustawić co 120 stopni (jak masz 3 pierścienie) ale nie tak żeby wypadały na oknach przepłukujących. Sprężyny pod pierścieniami układaj tak żeby zamek sprężyny i pierścienia się nie pokrywał.
    Dużo ludzi nie montuje tych sprężyn bo nie wiedzą po co są i też żyją.
    W 2T najczęściej rowki pierścieni mają takie kołeczki/wypustki które powodują że nie włożysz pierścienia inaczej niż prawidłowo i że nie będzie się on obracał – jak sie nie bedzie obracał to nie trafi zamkiem na okno i nie wyrwie materiału na jego krawędzi. Sprężyne trzeba w 2T ułożyć podobnie – jak są wypustki to i tak masz to w zasadzie narzucone.
    Należało by tak naprawdę założyć pierścień na tłok, wsadzić go do cylindra i wtedy zmierzyć szczelinomierzem luz na zamku pierścienia. Powinien być w granicach zalecanych przez producenta cylindra i tłoka. Natomiast gówniane cylindry nie mają takiej dokumentacji bo tam się jedzie po kosztach a małolaty jarają się samym tym że mają więcej centymetrów za 90zł. Pierścień w 2T to może się i nie obraca na tłoku ale na pewno się rozszerza i na zamku musi mieć odpowiedni luz. Bez tego krańce pierścienie mogą się zetknąć i rozeprzeć pierścień w cylindrze. A za duży luz to przedmuch i spadek kompresji, nagar..itd

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #635665
    Zdjęcie profilowe Czaki
    Czaki
    Użytkownik
    • Postów: 210

    A jak jest z wymianą jak było u ciebie wyciągałeś silnik czy męczyłeś się z każdej strony po trochu by to zmienić ?

    #635669
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 710

    jak pościągasz osłony i wanne pod siedzeniem i zbiornik oleju to tam jest spoko dostęp

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 57 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: