chinczyk 4t gasnie po dodaniu gazu ht125-21

Witajcie, po wymianie filtra powietrza. Uj strzelil. Sciagnalem cala pokrywe, umylem, to samo z filtrem, dopiero potem przeczytalem, na forum, ze tych filtrow sie nie myje..brawa dla mnie. Zmienilem pianke na nowa (ta otaczajaca filtr). Skuter po regulacji skladu mieszanki pali na wolnych, kiedy wciskam lekko spust (nie wiem jak to fachowo sie nazywa chodzi mi o to do czego podpieta jest linka gazu) skuter gasnie. Kiedy otworze pokrywe patrzac od gory; i palcami przytykam membrane i jednym palcem unosze cala membrane z iglica do gory - od razu czuc poprawe , moge gazowac ile chce i wkreca sie slicznie. Bez tego nici.....Zmienialem pozycJe plywaka, regulacje skladu mieszanki, wysokosc iglicy,szczelnosc od krocca po filtr powietrza. Nie wiem juz co robic. Swieca ma czarny suchy kolor/nalot. Czy mozliwe, ze chodzi tu caly czas o filtr powietrza? Tylko to przychodzi mi do glowy, po umyciu go woda zmienil swoja gestosc czy cos w ten desen...od reki dziada nie dostane, zamowilem na allegro przyjdzie za kilka dni. ProszE o sugestie, mieszkam na majorce, same dziady na okolo nikt chinczykow nie naprawia, forum to moje ostatnie wyjscie..

jak jest zakopcona to za dużo paliwa dostaje,jak podnosisz palcem przepustnicę i możesz gazować a sama się nie podnosi to sprawdź membranę [ta czarna guma] pod słońce czy nie ma prześwitu.

Niema prześwitu, sparcienia, membrana jest w porządku. Jakieś inne możliwości?

A przesuwa się w pionie luźno? Nie zacina się? Iglica też się nie zacina; nie jest skrzywiona?

Chodzi jak maselko, sprawdzalem specjalnie czy sie zacina. Iglica jest prosta.. nie mam zadnych pomyslow... jezeli trzeba nagram filmik po pracy....

Bez sprezyny w komorze membrana/iglica skuter chodzi i wkreca sie zamowie z polski zestaw naprawczy, powymieniam manele gaźnika... moze mam cos z cisnieniem? Za malo powietrza jes t "zassysane" nie?

Skoro bez sprężyny się wkręca, to może ona powoduje że jej nacisk zacina przepustnicę i nie chce się podnosić?
Załóż tą sprężynę z powrotem tak jak ma być. Zdejmij z gaźnika rurę od powietrza, podstaw lusterko żebyś widział opuszczoną przepustnicę, dobrze sobie to oświetl, odpal silnik i przygazuj. Patrz czy przepustnica się podnosi czy nie. Jeśli przepustnica działa prawidłowo to pewnie nie tutaj jest przyczyna. Jeśli ogólnie bez rury od f.powietrza zacznie się wkręcać a z nią nie chce, to szukaj problemu w doprowadzeniu powietrza.

Berg super wpis dzieki. Jutro tak zrobie i opisze rezultat. Dopiero sie ucze anatomii skutera, wiec czasem ciezko cos opisac. Mianowicie, do pojemnika z filtrem powietrza dochodzi czesc, do ktorej nie ma dostepu, a z niej odchodzi jedna rurka, ktora zdaje sie byc czyms w rodzaju odprowadzaniem wody z powietrza? Mozna ja otworzyc na jej koncu. Druga idzie do gaznika od gory cos jakby ssanie powietrza. Mam wrazenie,
ze owe ssanie jest za slabe? Moze czyszczac uszkodzilem to jak kolwiek? Sorry za brak polskich znakow, mam cos ze slownikiem w telefonie.

Nie kojarzę tego co opisujesz. Wstaw jak możesz jakieś zdjęcia tych elementów.