chcę kupić 125cc

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 chcę kupić 125cc

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wojtas Wojtas 1 lat, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #617512
    Zdjęcie profilowe Wojtas
    Wojtas
    Użytkownik
    • Postów: 3

    witam wszystkich jestem tu nowy 🙂 na co dzień jeżdżę puszką jak to mawia Pan Leszek a jak pogoda pozwala to aprilia sr50 poszukuję czegoś w wersji 125cc coś turystycznego czym mógł bym objechać i zwiedzić nasz piękny Kraj co polecacie z tańszych wersji tak do 9000zł rozmyślam na temat junak nk125 lub rs125 pro co wy możecie podpowiedzieć

    Wojtas
    #617518
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 618

    a musi być nowe? bo w tej kasie można powybrzydzać w całkiem sensownych używkach. Kupisz np używaną honde varadero 125 i jeżeli bedzie w dobrym stanie to na wycieczki po naszym pięknym kraju nadaje się 4x lepiej i będzie 4x mniej kłopotliwa.

    Z mniej turystycznych i uniwersalnych ale równie dobrych masz honde shadow 125, Hyosunga GV125 oraz GT125 i virago 125

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    #617538
    Zdjęcie profilowe Wojtas
    Wojtas
    Użytkownik
    • Postów: 3

    wielkie dzięki za opinie i polecenie czołowych marek jednośladów nawet ciekawe a zwłaszcza jeśli chodzi o bezawaryjność

    Wojtas
    #617539
    Zdjęcie profilowe Sprosiak
    Sprosiak
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Wojtas. Też jeżdżę puszką,i mam skuter Toros 50ccm,do jazdy po bułki. Ten Toros przywrócił mi chęć do jazdy motocyklem. Mam prawko A,ale w grudniu kupiłem Barton Classic 125. Piękny, niedrogi chopper z uniwersalnym zastosowaniem.na YouTube jest recenzja Beniamina Muchy i Motograbka.nie stać mnie na niepewną używkę, mam nowy,fajny motorek z nowoczesnym silnikiem z wałkiem wyrównowazajacym i lancuszkiem rozrządu, prosty w regulacji chyba dla każdego.

    #617542
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 618

    dlatego trzeba kupić pewną używkę.
    Silnik w twoim motorku nie jest nowoczesny, nie jest nawet podróbką nowoczesnego silnika. Jest podróbką konstrukcji z lat 80-tych.. hondy chyba zresztą w oryginalne.
    Moc nie ta, rama nie ta, jakość nie ta, hamulce nie te. 1 Cylinderek chłodzony powietrzem kontra 2 chłodzone cieczą w varadero. Takie bartony to zabaweczki dobre do pojeżdżenia po okolicy ( i wtedy taki barton spoko jest) ale nie na wycieczki po polsce.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    #617547
    Zdjęcie profilowe Sprosiak
    Sprosiak
    Użytkownik
    • Postów: 4

    @ Wombat – motocykle o których piszesz są nowoczesne ? Chyba sobie jaja robisz. Na Bartonach ludzie śmigają na długie wycieczki. Przykład – Motograbek na Youtube. Ja nikogo nie zmuszam, mam swój nowy motor w garażu, i nie muszę się zastanawiać, czy niemiecki nastolatek go zarzynał wcześniej. Części są tanie i dostępne, rama jest solidna. Moc max 11 KM, a jeśli silnik kopią Hondy – no to dobry wzorzec, jest OK. Wombat, przepraszam że zapytam, ale czy jesteś właścicielem komisu z używanymi motocyklami ? Udzielasz się na różnych forach, zajadle tępiąc chińskie nówki. Jeździłeś kiedyś na tym Bartonie, że tak go krytykujesz? Czy tylko powtarzasz jak katarynka wyssane z palucha bzdury ? Wojtas, wejdź proszę na motocykle125.pl, tam wszystko wyczytasz spokojnie. Widziałem ostatnio, jak starszy gość kupował w komisie 14 letnią Hondę Shadow 125 za „jedyne” 11 tysi, prawie nówka od Niemca. Scyzoryk się w kieszeni otwiera. Miał dostać gwarancję i że niby po przeglądzie, jak o to zapytał to usłyszał: „panie ! a co tu ma się zepsuć ? Niemiec dbał! Nawet breloczek zostawił, a jeździł innym, bo ten stał w garażu” . Rzygać się chce. A potem wpisy na forach – kupiłem moto z Niemiec, czy jest zablokowany ? bo idzie 85 i więcej nie chce , 😛

    #617550
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 618

    Coś ci się pomerdało chopie. Ja „zajadle tępie chińskie używki” ???? Ja? Piewca wspaniałości i przyzwoitości mojego chińskiego junaka 607 za którego mnie tu różni jechali jak psa bo śmiałem być z niego całkiem zadowolony jak za tą kasę?
    To raczej ty się zachowujesz dziwnie. Reklamujesz tego motograbka i motocykle 125 jako jedyne słuszne źródło wiedzy… itd
    Ja tylko do tego podchodzę zdroworozsądkowo.
    Silnik bartona jest kopią hondy ale kupią wykonaną tanio i z tanich materiałów. Ma gaźnik a nawet 10-letnie varadero ma wtrysk. Jakość i trwałość, sztywność ramy i lag jest nieporównywlna. Generalnie są całkiem nieporównywalne. I żeby skały srały to tak bedzie.
    I jeżeli miałbym jeździć W TRASY po kilkaset kilometrów to 200x bardziej wole używane varadero/shadow/hyo niż nowego bartona.
    Oprócz tego że mam chińczyka to mam też skuter SYM kupiony jako używany. Nie wiem kto go katował, jak go katował i czy go katował ale jeżdżę nim 2 rok, cały rok garażuje pod chmurką i jakoś nic mu nie jest – a nawet nie kosztował tych 9000. Wiec też nie przesadzaj. Używany motor można ocenić – wystarczy zrobić przegląd przed zakupem.
    Chińczyk jest świetny bo jest tani. I jak się turlasz 20-30km po mieście to za tą kase to ideał. Ale gasną im światła, rozpinają się kostki, łamią różne dziwne rzeczy i lepiej żeby cię to nie spotkało w środku lasu na wyjeździe 250km od domu.
    Można kupić za 6 tys i 3 wsadzić. Bedzie to te 9 ale następne 10 lat zapewne pojeździ bez awarii. W tym czasie barton się rozpadnie. Nie bez powodu nowy barton jest 30% tańszy niż 10-ci letnia honda.
    Twój ukochany Motograbek z cudownego bartona przesiadł sie własnie na honde shadow w UŻYWCE. I jeszcze nie umarł. A wiesz – jak motograbek się na coś przesiada to musi być to słuszna decyzja.

    Motograbek po roku:

    łańcuch wymienił po 5 tys km, gumy stwardniały i popękały, przestał działac klakson, podświtlenie tablicy rej nie działa, 2x żąrówka w przedniej lampie, ze zbiornika leci paliwo bu uszczelkę chuj strzelił z racji jakości a sam Motograbek skrzynie biegów określa jako SZALONĄ.
    Ale szczerze poleca.
    To ja szczerze dziękuje.

    Wiec jeżeli wg ciebie to jest naprawde SPOKO to na tym tle nawet używane Varadero bedzie wręcz ZAJEBISTE.
    A to jest Hyosoung GV mojego sąsiada. Nie kosztował nawet 6000zł.
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/3594867/CAM00539.jpgHyo
    Po zakupie zmienił olej, i zębatke z łańcuchem. Śmiga drugi rok bezawaryjnie i jest i wygląd, i dźwięk i moc. CHoć to „tylko” podróba hondy shadow od hyosounga.

    Powiem tak: mając 5tys zł i nie oczekując wiele od motocykla faktycznie kupował bym chinola i do niego pretensji o jego uroki nie miał. Jest tani bo jest tani i to oczywiste.
    Ale mając 9 tys…. oooo… to już pozwala na znacznie szerszą perspektywę i motor z drugiej ręki ale kompletnie innej klasy – i to w bardzo dobrym stanie.
    A nawet nową Honde CBF125, Kymco ZIng 125,Kymco CK1 , czy nawet roczniai z górnej półki ale jeszcze na fabrycznej gwarancji. To wcale nie musi mieć 10 lat. Może mieć rok lub dwa. To 9 koła.. to już jest co wydać i chinol w tym wypadku jest najgorsza opcją. A przynajmniej jak się ma plany wycieczkowe.

    Ja zrobiłem dokładnie tak jak mówię. Nie chcąc wydać dużo kupiłem sobie nowego junaka. To był zakup na próbe czy mi się jeszcze podoba. Od razu było wiadomo że jak się nie spodoba to sprzedam od razu z małą stratą (bo cena niska) albo jak się spodoba to za dwa lata i tak zmienię na coś mocniejszego.
    I junak (607) na prawdę spoko jest. Niemniej jednak jeżdżąc w tym samym czasie zamiennie Junakiem 607, Yamahą Jog-R i Kymco Bet-Win – Junak odstawał jakością wykonania, spasowania i materiałami. Ale kosztował 4000zł a nie po 7500 jak tamte pozostałe.
    Ale już po tych dwu latach chcąc wydać te 7-9 tyś już nie patrzyłem na nowe Romety Maxi 125 po 7000 tylko na używki Hondy, Yamahy, SYMa, Dealima, Piaggio, Suzuki.. itd. Dlatego że w tej klasie i kasie to nieporównywalnie lepsza opcja.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    #617554
    Zdjęcie profilowe Sprosiak
    Sprosiak
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Bartona Classic 125 podaję jako przykład niedrogiego za ok. 5000 moto, którym można już pozwiedzać Polskę. Usterki instalacji, jeśli wystąpią załatwia się w okresie gwarancji, potem jest spokój. Uszczelki czy inne gumki z czasem trzeba wymienić w każdym moto. Szalona skrzynia? Dobrany dobrze olej załatwia sprawę i działa ok. Motograbka nie reklamuję tylko podaję przykład, bo zwiedził nim kraj. Nie jest moim ukochanym ani wyrocznią. Za 9000 można kupić coś nowego o półkę wyżej niż Barton, za którego mnie krytykujesz. Tanie, nowe Hondy to teź chińczyki z Chińskiej fabryki. Kymco Z Tajwanu ok. Generalnie jestem za nowymi motocyklami,nie używanymi. Mam znajomego,kupił Hondę Rebel. Skrzynia chrupała aż padła. Problem w serwisie. Lagi lekko krzywe, źle się prowadzi. W serwisie nie zauważyli. Pozbywa się rzęcha i kupi chinola, bo lepszy.

    #617574
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 618

    Wybacz chłopie ale nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. Może wygoogluj sobie hasło HMSI w kontekście hondy bo nie chce mi się nawet pisać.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #617586
    Zdjęcie profilowe pawelecm
    pawelecm
    Użytkownik
    • Postów: 358

    Na turystykę po Polsce niżej KYMCO/SYM/HYO bym się nie odważył. Za duże prawdopodobieństwo uziemienia. Chińczyki są fajne do dłubania i do miasta. Chłodzenie cieczą/olejem obowiązkowe na takie długie trasy.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie