Broń Cię Panie boże kupować CHIŃSKI PASEK.. O niekończącej się historii...

Chciałbym ostrzec wszystkich użytkowników przed chińskimi paskami.
Otóż na seryjnym pasku silnika 139qmb pokonałem 2300 km, i od 2000 km, pasek zaczął się przecierać, rozszarpywać itp. Ok. Zakupiłem nowy pasek firmy WM Motor (chiński) taki super "wzmacniany" za 3 zł droższy od seryjnego (za 12,88 zł). Od samego początku były same problemy z paskiem. Pasek "układał się" przez ponad 500 km. Przez tą prędkość skuter jechał max 45km/h, w końcu wkurzyłem się, i pojechałem do "profesjonalnego mechanika" który ten skasował 50 zł za odkręcenie śrub w przekładni, oraz zakupiłem od razu u niego sportowy wariator racing. Przejechałem na tym wszystkim bez problemowo z bardzo fajnym przyśpieszeniem, oraz z dużym v-maxem około 100 km PRZEBIEGU (nie, nie km/h z "Giewontu"), i zaczęły się problemy - skuter z dnia na dzień zaczął strasznie wolno przyśpieszać, później było jeszcze gorzej - przyśpieszenie 20km/h - 70km/h trwało przez dobre 2 minuty...

Aktualnie przebieg wynosi 3917 km skuter dzisiaj zaczął szarpać na starcie, bardzo słabo się rozpędzać. Pasek się bardzo wydłużył, oraz zrobił się cienki. Przyśpieszenie jest jedną wielką masakrą. Aktualnie czekam na oryginalny pasek Dayco za ponad 60 zł.
Ostrzegam - Paski WM Motor, chińskie, rubber belt są wykonane z plasteliny.

Ale wszyscy o tym wiedzą :)

Polecam paski Malossi; naprawdę bardzo dobre ;)

A do tej pory wielbiłeś wszystko co chińskie. Co do tego v-maxu to chyba z giewontu tyle jechałeś.

Podobno rzeczy firmy WM Motor są kiepskie - tylko tak słyszałem. Miałem moduł zapłonowy tej firmy to szlag go trafił po kilku miesiącach. Cewka żyje, a też z WM. Kupiłem w sobotę lusterka też taj marki i zobaczymy.

Skąpy dwa razy traci, jak to mówią ;)

Broń Cię Panie Boże na youtube wprowadzać ludzi w błąd twierdząc że śrubką w gażniku reguluje się dopływ paliwa.Prosze odszczekać słowa które powiedziałeś w czasie pokazu na Youtube.Oto dowód na to że nie masz racji - http://shop.mieloch.pl/sruba-regulacji-powietrza-dellorto-phbg,pZ003394.bhtml

izdebski12 ty w tym swoim gównie tak grzebiesz że już sam nie wiesz co i gdzie wkładasz , z tych wszystkich twoich postów wychodzi że ten twój odkurzacz kosztował cię do tej pory co najmniej 10 tyś. a jeszcze 20 musisz włożyć ,- zejdź na ziemię , i jakie 100 km/h ? - może z przepaści , ja kupuję tylko chinszczyznę i nie narzekam

Napisał w kontekście "zrobiłem ok 100km z dobrą przyśpiechą i v-maxem" a nie "miałem dobrą przyśpiechę i v-max" :/

Chyba czas zacząć nieco dokładniejsze czytanie postów, Izdebski używa znaków interpunkcyjnych, więc łatwo zrozumieć.

Co do WM-kupiłem raz cyl, wsadziłem-nie palił.Wyjąłem wszystko-zatarty cyl, a nawet ANI RAZU nie załapał.

Jakość przednia, szkoda słów.

przecież napisał 100 km, a nie 100 km/h... warto czytać ze zrozumieniem.

v-max 70km/h jest realnym v-maxem. Tyle wyciągałem przed problemami z paskiem.

Dziadek100 napisał:

Broń Cię Panie Boże na youtube wprowadzać ludzi w błąd twierdząc że śrubką w gażniku reguluje się dopływ paliwa.Prosze odszczekać słowa które powiedziałeś w czasie pokazu na Youtube.Oto dowód na to że nie masz racji - http://shop.mieloch.pl/sruba-regulacji-powietrza-dellorto-phbg,pZ003394.bhtml

W jaki sposób miała by regulować ta śrubka dopływ powietrza, skoro jest ono zasysane od razu po otworzeniu blaszki okrągłej w gaźniku, którą kieruje linka gazu?

Mario1 - Przyznaje, jest to największe gówno na świecie. Milion razy miałem to utopić, ale na czym bym wtedy jeździł? W tym gównie wszystko się sypie, i wszystko co się zepsuje to naprawiam, bo co mam go wywalić bo zepsuło się coś za 10 zł? potem za 40 zł, itd..
Wierze, że kiedyś osiągnę taki moment, że wszystko co się będzie miało zepsuć to będzie już zepsute, a ten będzie jeździł "bezawaryjnie"

Ale faktem jest, że chyba za dużo w nim grzebiesz. Ja też miałem chińczyka, kupiłem używkę, którą ktoś kupił w markecie. Jak go brałem miał 3000km przejechane, wymieniłem cylinder na większy, cały napęd był oryginalny, pasek tylko markowy jakiś, reszta chińska. Zrobiłem nim 10000km i nic mi się nie działo a vmax=75 km/h. Dynamika świetna. Kupił go koleś do wożenia pizzy i pewnie jeszcze nim jeździ.

W jaki sposób można grzebać przy np. czujnikach klamek, która padły, lub żarówek, które się spaliły? Albo źle dokręcone śrubki, lub paski, które się same rwą? Co ja te paski gryzłem? Założone, zakręcone. Sam majster z serwisu to robił. Prawda jest taka, ze jakość wykonania jest na poziomie "Mocne 2-", i nic tego nie zmieni. To tak jak byś jechał samochodem, i nagle Ci koło odpada - okej, przykręcasz... Jedziesz dalej, i nagle Ci żarówka się spala - kupujesz nową, wkładasz, zamykasz klosz. Po 400 km jazdy, nagle pada alternator, oraz odkręca się prawe koło. - Wkurzony, kupujesz nowy alternator, koło przykręcasz, wsiadasz, a ten nie pali - Świeca padła - Okej kupujesz nową.. Już wsiadasz.. no właśnie.. alarm się uruchamia, oraz odpadają drzwi kierowcy.. To jest właśnie taka zabawa z tym moim skuterem, w którą wszedłem, i się w niej udupiłem.

kupuj pasek Bando

No to chyba czas pomyśleć o czymś innym. Sprzedaj te dwa trupy i kup Rometa :)

może naraku od razu?
Fakt jeszcze nie wpłaciłem kasy za te Dayco
http://www.sklep.s-x-t.pl/paseknapdowynarakustandard139qmbkoa10-p-1518.html?cPath=14040_14519

Jak wpłynie na osiągi ten pasek, jeżeli ma wymiary 671x 18x 30 a na stronie piszą, żeby stosować do 669 x 18. On będzie się bardziej ślizgał? Czy jak?

maxell napisał:

No to chyba czas pomyśleć o czymś innym. Sprzedaj te dwa trupy i kup Rometa :)

Nie bo Romet chiński. Jak będę kupował nowy sprzęt to min. Kymco

O, i to jest słuszny wybór :)

Ale takie zachowanie się paska może być powodowane zużyciem korektora momentu obrotowego, sprawdź go bo to może on Ci miesza w napędzie, objawy podajesz podobne go moich gdy taki problem mi wystąpił.