brak powietrza nie pcha paliwa

witam ma problem z swoim skuterem problem jest taki:
ze powietrze z króca ssącego nie pcha paliwa to filtra paliwa

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kr%C3%B3ciec+ss%C4%85cy&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45645796,d.Yms&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=zYd6UeLDKseI4AT-koBo#imgrc=LkpbnTGYRawA4M%3A%3BjyU7EeHHxsWSNM%3Bhttp%253A%252F%252Fskuteromaniak.pl%252Fmedia%252Fcatalog%252Fproduct%252Fcache%252F1%252Fimage%252F9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95%252Fd%252Fs%252Fdscn1160.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fskuteromaniak.pl%252Fkrociec-ssacy-gy6-4t.html%3B500%3B500

coś ci się chyba pomyliło.
Powietrze wpada do króćca w filtrze powietrza, potem jest ono zasysane z filtra powietrza do silnika przez króciec ssący. Powietrze wpada do silnika, a nie jest wypychane. W gaźniku dodatkowo tworzy się mieszanka wybuchowa z oparami paliwa + powietrza, i ta mieszanka leci przez króciec do silnika, gdzie tam ulega sprężeniu i wypaleniu, a wypalona już mieszanka wychodzi przez wydech, a na końcu przez tłumik.

to co to może być

to co dałeś na zdjęciu to króciec ssący, ale nie rozumiem jak może on pchać paliwo do filtra paliwa? paliwo idzie z baku do filtra paliwa, potem z filtra paliwa do gaźnika. Do króćca ssącego jest podczepiony jedynie wężyk podciśnieniowy.

Chodzi Ci o to, że paliwo nie dochodzi do gaźnika? Długo nie jeździłeś? Jeśli skuter stał całą zimę, to wystarczy wlać odrobinę benzyny do gaźnika, gdy zapali to pociągnie z baku.

A jeśli to nie to, to zapewne pompka się zepsuła.

wężyk podciśnieniowy pcha powietrze do paku a z paku do filtra paliwa z filtra do gaznika.

i właśnie mi oto chodzi ze nie mam paliwa w filtrze paliwa jak odłącze ten wężyk podciśnieniowy to skuter dalej działa a paliwa nie mam w filtrze paliwa.

w takim razie zawiesił Ci się zawór podciśnieniowy, który jest wkręcony w bak. Należy wylać paliwo z baku, odkręcić zawór, i go wymienić na inny.

ten kranik na dwa wężyki w paku

w baku. Nie w paku. Tak to ten. Odkręć jedną śrubę, i go wyciągnij. Od razu podłóż wiadro aby paliwo wypłynęło.

ah dzięki za pomoc temat uważam za zamknięty

w baku. Nie w paku.

Polecam sprawdzić też czy owe dwa przewody nie są zgięte, ułamane, dziurawe.

izdebski12 napisał:

coś ci się chyba pomyliło.
Powietrze wpada do króćca w filtrze powietrza, potem jest ono zasysane z filtra powietrza do silnika przez króciec ssący. Powietrze wpada do silnika, a nie jest wypychane. W gaźniku dodatkowo tworzy się mieszanka wybuchowa z oparami paliwa + powietrza, i ta mieszanka leci przez króciec do silnika, gdzie tam ulega sprężeniu i wypaleniu, a wypalona już mieszanka wychodzi przez wydech, a na końcu przez tłumik.

już mi się nie chce tego tłumaczyć co i jak , ale ty jak nie wiesz jak działa króciec i kranik podciśnieniowy to już lepiej nie pisz bzdur , wiem że chcesz dobrze ale jak doradzasz to rób to dobrze ,
a w skrócie ; króciec przez wężyk otwiera przepust kranika podciśnieniowego ( zasysanie ) a ten puszcza paliwo z baku do filtra paliwa gdzie potem dalej jest zasysane do króćca poprzez gaźnik w którym miesza się z powietrzem z filtra powietrza , żeby paliwo normalnie leciało to króciec , wężyk i kranik muszą być sprawne - o gaźniku już nie wspomnę.

Mario1 nie wyraznie na pisałem temat za zamknięty

Mario tylko sprostowal

Jest jeszcze lepszy sposób. On Ci się zapewne po zimie przyciął, bo pozlewały się płyny i nie masz kompresji. Weź w strzykawkę trochę paliwa, wykręć świecę i wlej do cylindra (nie za dużo), później odpal skuter i pociągnij od razu go na wysokie obroty (trzymaj aż się wkręci, jeżeli będzie gasł to powtarzaj czynność, pamiętając o gazie). Wtedy on załapie ciąg, wytworzy się ciśnienie i zacznie pobierać paliwo.