BRAK KOMPRESJI W GILERA RUNNER 125 2T.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 BRAK KOMPRESJI W GILERA RUNNER 125 2T.

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Grzegorz Grudziński 2 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #620212

    Grzegorz Grudziński
    Użytkownik
    • Postów: 4

    WITAM MORZE MI KTOŚ POMORZE CO MOGŁO SIĘ STAĆ W SKUTERZE GILERA RUNNER 125 2T. PRZY SZYBKOŚCI 80 NA GODZINE ZGASŁ I KOPNIAK ZROBIŁ SIĘ MIĘKKI I ROZRUSZNIK KRĘCI TAK JAK BY NA PUSTO. ODKRĘCIŁEM ŚWIECE BO MYŚLAŁEM ŻE USZCZELKA POSZŁA POD GŁOWICĄ ALE JEST SUCHO W CYLINDRZE. JAK KOPNIAKIEM KRĘCE TO TŁOK PRACUJE GURA DÓŁ.

    #620216
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 162

    ale jakie jest pytanie?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620222

    Grzegorz Grudziński
    Użytkownik
    • Postów: 4

    PYTANIE MOJE TO JAK NIE POSZŁA USZCZELKA POD GŁOWICĄ TO CO BY MOGŁO SIĘ STAĆ CZY USZCZELNIACZ NA WALE MOGŁO WYDMUCHAĆ CZY PIERŚCIENIE POPĘKAŁY.

    #620236
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 162

    wyłącz capslocka.
    czy popękały czy się zatarły to nie wiem ale zapewne gar jest do zdjęcia i weryfikacji. znaczy się zatarty

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620238

    Grzegorz Grudziński
    Użytkownik
    • Postów: 4

    ok dzięki a jeszce pytanko odnośnie cylindra jest żeliwny jest szansa zrobić szlif i terz brałem taką ewentualność że się zatarł ale wole spytać kogoś kto się zna. I jeszcze jedno pytanko to wtym przypadku rozrusznik terz nie zakręci bo jak chcem go niby odpalić to jakby kręcił na pusto .

    #620239
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 162

    jeżeli rozrusznik nie kręci wałem to inny temat – sprzęgło rozrusznika lub sam rozrusznik.
    Chyba że kręci tylko oporów jest zero – ale różnica w pracy rozrusznika na pusto a z wałem jest nie do pomylenia.
    W żeliwnym cylindrze jeżeli to nominał to zawsze zrobisz szlif, do tego tłok na pierwszy nadwymiar i jazda.
    Chyba że jest mega zniszczony – ale to pomiar pokaże

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620240

    Grzegorz Grudziński
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Ok dzięki po łikędzie rozbiore i się odezwe jak bym miał jakieś niejasności.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie