Brak benzyny w komorze spalania – Skuter = Nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Brak benzyny w komorze spalania – Skuter = Nie odpala

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe sachs SX1 sachs SX1 6 miesiące temu.

Oglądasz 12 postów - 1 przez 12 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #624872
    Zdjęcie profilowe sachs SX1
    sachs SX1
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Cześć Prosze o pomoc Kupiłem Sachs SX 1 z przebiegiem 5 tyś. zmieniłem cylinder na 70 ccm gaźnik został oryginalny 12mm ale dysze dałem większą ( 51 ) wywaliłem pompke oleju i mieszanke robie sam. NESTETY PO PRZEJECHANIU 300 Km podrkęciłem prędkość do 70 Km/h na zimnym silniku i motor zgasł NIC NIE POMAGA czyściłem gaźnik owszem byłyt brudy ale teraz benzyna leci do niego dobrze- iskra jest ale benzyna nie wpada na tłok bo świeca jest sucha, skuter Nie odpala nawet jak wleje troche benzyny bezpośrednio pod swiece… Wykręciłem membrane pod krućcem poczyściełm i wygląda też dobrze tłok ma kompresje jak trzeba i jest cały… Gdzie SZUKAĆ Powodu Co jest grane że nie odpala wogóle???
    Dodam że wydech nie jest zatkany i membrana pod krućcem też jest pomoczona benzyną podejrzewam że tłok nie bierze benzyny ale nie wiem czemu czy możliwe by membrana blokowała benzyne…

    Prosze o podpowiedzi

    magiera
    #624875
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 396

    skąd wiesz że ma kompresje? Zmierzyłeś manometrem i pokazało ci 10atm czy wsadziłeś paluch w miejsce świecy i na tej podstawie stwierdziłeś że „ma kompresje” a skoro ma to na pewno jest dobra?
    Wg mnie jadąc 70km/h na cylindrze z przebiegiem 300km zajechałeś go. To taka najbardziej oczywista diagnoza po takim opisie. Innych rzeczy trzeba by szukać.
    Skąd wieszże tłok jest cały? Wyciągałes go? złozyłeś potem wzystko na NOWYCH uszczelkach czy prasowałeś już używane? Uszczelniacze komory korbowej całe i trzymają?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #625069
    Zdjęcie profilowe sachs SX1
    sachs SX1
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Masz racje wsadziłęm palec i na tej podstawie ustaliłem ze ma kompresje więc nie wiem czy Uszczelniacze komory korbowej są właściwe. W takim razie ściągę gowice, sprawdze tłok i porobię zdjęcia jeśłi bedzie cały to poskładam to znowu na nowych uszczelkach.
    Czyli mozna wnioskować że cylinder który ma niewłściwą kompresje nie będzie zaciągał paliwa ? w związku z tym ze to silnik 2T to nie ma tu zaworów i na całym ruchu tłoka opiera sie zaciąganie mieszanki…

    Proszę o wyrozumiałość nie miałem doczyniania z silnikiem 2T.

    magiera
    #625070
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 396

    a jak „sprawdzisz tłok” – językiem?
    na cholere zdjęcia? kompresje sie mierzy manometrem a nie palcem albo zdjęcia i zgaduje

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #625168
    Zdjęcie profilowe sachs SX1
    sachs SX1
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Kolego możesz mi jeszcze ostatniej rady udzielić ? Tłok przytarty ale widziałem gorsze pierścienie przetarte i do wyrzucenia mam jeszcze pytanie czy może pojeździ mi to jak wymienie tylko pierścienie ?

    Na filmie widać też że tłok lata na boki łozysko igiełkowe nie trzyma sie w jednym miejscu co tam powinenem jeszcze powymieniać ?

    http://www.youtube.com/watch?v=H1ZUVjv1Abw&feature=youtu.be

    magiera
    #625173
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 396

    to złom. od góry do dołu do wymiany jest wszystko

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #625185
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 685

    Otóż to cała góra do wymiany łącznie z wałem bo przytarło się wszystko.

    #625239
    Zdjęcie profilowe sachs SX1
    sachs SX1
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Dlaczego mam zmieniać wał ? wygląda całkiem dobrze rozumiem ze łożysko igiełkowe będzie do wymiany ale sam wał nie ma żadnych luzów.
    Skuter zrobił zzaledwie 5 tysięcy poprzedni właściciel też zatarł tłok bo podała pompa oleju ja zmieniłem na 70 bo potrzebuje lepszego zrywu. Czy wymiana cylindra tłoka i łożyska to nie dosyć ?

    magiera
    #625241
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 396

    zmień w takim razie sam cylinder. ale od razu kup dwa.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #625246
    Zdjęcie profilowe sachs SX1
    sachs SX1
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Jeszcze pytnie ostatniej nadzieji na Korbie jest wyczuwalny luz na boki max 3 milimetry czy to już jest pewne że kwalifikuje sie wał do wymiany czy jeszcze moza ryzykować zakładanie kolejnego cylindra ?

    Nigdy nie miałem stycznosci z nowym wałem i nie wiem czy są luzy na moim nie ma luzów góra dół tylko lekki na boki.

    tu jest filimik z tego luzu

    http://www.youtube.com/watch?v=ZoN7Ofvp2mk&feature=youtu.be

    magiera
    #625267
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 396

    a nie na boki tylko góra-doł (poprzecznie) masz luz?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #625268
    Zdjęcie profilowe sachs SX1
    sachs SX1
    Użytkownik
    • Postów: 6

    góra dół ani poprzecznie nie ma żadnego luzu tylko na boki ale widze po opisach ze to jest normalne

    magiera
Oglądasz 12 postów - 1 przez 12 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: