Ten temat zawiera 34 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 7 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 35 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #216281

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Elo!
    Tak się zastanawiam co to jest ten Blow off co on daje i gdzie się go zakłada (w samochodzie)
    I jest taka możliwość żeby założyć to w motorku ? 😀

    #216282

    Anonimowy
    • Postów: 0

    na moje oko gdzieś przy turbinie chyba 😀

    #216283

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to jest z tego co się orientuję zawór spustowy od sprężarki, co czasem w sportowych furach słychać – jak zmienia bieg, czy coś takie puffffffffff.

    #216284

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to zakładaj :mrgreen:
    fajny efekt będzie

    #216285

    Anonimowy
    • Postów: 0

    generalnie to nie chodzi o sam psssssssss…. tylko to chroni turbo i wgl ;pp

    #216286

    Anonimowy
    • Postów: 0

    montuje się to za turbiną na kolektorze dolotowym… chroni to właśnie turbo gdyż przy odpuszczaniu gazu powstaje podciśnienie w kolektorze a nie ciśnienie jak w normalnych warunkach i chce obracać skrzydełka turbiny w stronę przeciwną niż normalnie;) co przy większych i mocniejszych turbinach może prowadzić do ukręcenia się wałka… Ale w normalnych i seryjnych samochodach montuje się to tylko dla efektu pfffffff…

    #216287

    Anonimowy
    • Postów: 0

    to można to zamontować do auta bez turbiny ?

    #216288

    Anonimowy
    • Postów: 0

    niestety ale nie .. chyba że zamontujesz sobie butle CO2 i zawór który będzie wydawał dźwięk Pffff.. sterowanie zsynchronizowane przy wciśnięciu sprzęgła ..
    pytanie .. Ale po co ?

    #216289

    Anonimowy
    • Postów: 0

    żeby to założyć trzeba mieć turbodoładowanie w postaci turbosprężarki bo przy kompresorze także się to nie sprawdźi.. Wiem to miałem to założone przy obu audiczkach:D

    #216290

    Anonimowy
    • Postów: 0

    JacoPL napisał:

    pytanie .. Ale po co ?

    Dla szpanu a’la NFS 😀

    #216291

    Anonimowy
    • Postów: 0

    RudY napisał:

    Dla szpanu a’la NFS 😀

    Może nie tyle co dla szpanu, ale dlatego że po prostu ten dźwięk jest fajny… 😉
    siwy_fact, i jak to się sprawowało jak jechałeś autem i zmieniałeś biegi to było to dość mocno słychać ? i ile dałeś za taką zabawkę ..
    Może masz jakiś filmik ?

    #216292

    Anonimowy
    • Postów: 0

    w s3 dali gratis a w a3 było założone jak kupiłem.. dźwięk jak dźwięk przy ostrej jeździe słychać bardziej w a3 jest fajny bo nawet piszczy przy zmianie biegu ale przy normalnej spokojnej jeździe prawie nie słychac

    #216293

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mój wuja miał to w 3000GT, dźwięk dosyć mocny, i ogólnie to fajnie to było słychać 😉 w środku jak się jechało to fajne uczucie 😉

    #216294

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dla mnie to i tak będzie wiocha, takie cos wynika samo przy autach z mocniejszymi silnikami z turbo, i nie widzę nic prucz wydatku montujac to u siebie ;p .. no ale to jest moje zdanie i nie miećszam się kto będzie to probowal zamontowac u siebie 😉

    #216295

    Anonimowy
    • Postów: 0

    JacoPL, popieram, tak samo nie zunaje „sportowych” kominów co w autkach co ledwo 100 koni mają daje takie buczenie jakby pod maską bylo tych kuzy ce 300 minimum, wieś dla mnie, burczenie i taki pomruk ma wynikać samo z silnika a nie ;p
    to świstanie też, auto 80konne albo jakieś sejcento z takim czymś to wioska na kółkach ;P jak auto ma z 200koników i jest czym przycisnąć to co innego, niech buczy i świszczy ;D

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 35 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie