Blokady, usterki i porady Romet 700 2T

Ponumerowane od najważniejszej:
1. Długa tuleja wariatora 40mm ( Zalecana zmiana na co najmniej 38MM lub najlepiej kupno sportowego wariatora 2t 16mm. Po zmianie samej tulejki pasek i tak nie dochodzi do końca wario )
2. Moduł cdi ( Zalecana wymiana na np. http://allegro.pl/modul-cdi-2t-racing-z-radiatorem-zipp-romet-jog-i3457765807.html)
3. Zawirowywacz spalin ( Należy uciąć lub zatkać blaszką )
4. Cały tłumik to również blokada ( Można zmienić na sportowy lub wybebeszyć )
5. Prawdopodobnie dysza w gaźniku ( Ja zmieniłem gaźnik na odblokowany 19mm )
6. Nie zdejmujcie blokady z filtra bo później nie da się wyregulować gaźnika. Skuter dostaje za dużo powietrza.
7. Po 1500km wycierają się rolki ( Najlepiej działa na rolkach 5G, czyli wadze oryginalnej. Testowane 3.5, 3.9, 4.3, 5, 5,5g)
8. Czyście filtr powietrza co 1000-1500km. ( Upierzcie w płynie do naczyń )
9. Po 1500-2000km można przeczyścić i wyregulować gaźnik.
8. Słaby wał i jego podzespoły.
9.Gdy wkurza wasz czujka oleju odepnijcie ją lub odetnijcie ( Wtyczka znajduje się po prawej stornie pod siedzeniem )
10. Zalecam stosowanie dobrego oleju półsyntetycznego ( Np. CASTROL Act>Evo Scooter 2T)
11. Można stosować dodatki do paliwa. Ok. 12ml na 5l ( http://allegro.pl/stp-formula-do-czyszczenia-wtryskow-benzyna-i3451716219.html lub http://allegro.pl/stp-nowa-formula-do-benzyny-uszlachetnia-paliwo-i3482758198.html) (Tego środku do czyszczenia wtrysków myślę że nie warto stosować częściej niż raz w roku ob można wyrządzić tylko szkody, natomiast uszlachetniacz można lać cały czas )
12. Uwaga na słaby bagażnik, radzę nie przekraczać 5kg bo pęknie.

Mi po zmianie wario na tunigowe, rolek na nowe 5g, module sportowym, zaślepieniu zawirowywacza, gażniku 19mm, oleju castrol act 2t i dodatku od paliwa leci 60-65 na prostej i 70 z górki. Z bardzo dużej góry zamykam licznik. W następnym roku wybebeszam tłumik i zakładam cylek 70.
To tyle, pozdro :)

A i co do odkręcania wariatora to używam tego sposobu: http://www.youtube.com/watch?v=hDLN_nCLnG0
Co jakiś czas również sprawdzajcie czy nie ma syfów w filtrze paliwa. Co jakiś czas otwierajcie również filtr powietrza żeby wylać z niego resztki oleju, paliwa czy wody które się tam zbierają.

Witam.,.filtr powierza czyszcze co 100km i jest ok ;p.,.. pytanie nr 2,.,., czy w wariatorze miales blokade ??.,.,pytanie nr 3.,. czym zaslepic dziure w filtrze powietrza powstala przez zawirowacz spalin ??!?.,,

Można czyści częściej, wiadomo nie zaszkodzi :) Czytaj punkt 1. Blokadą jest za długa tuleja i budowa wariatora. Nawet po wymianie tulejki na krótszą i tak pasek nie będzie wchodził na najwyższe możliwe miejsce, lekarstwem jest wymiana wariatora. Mam taki wario: http://allegro.pl/wariator-tuning-2t-kpl-keeway-hurricane-cpi-16mm-i3421584566.html Ja odkręciłem zawirowywacz z tłumika dociąłem blaszkę na jego kształt, wyciąłem w niej dziury, wsadziłem i skręciłem.

Ale chodzi mi o filtr powietrza ,., ta dziure powstala przez zawirowacz powitrza,.,i jaki ma v-max?

Ja nie wyciągnąłem tej rurki po prostu :) Możesz taśmą izolacyjną zakleić i git. Pisze ile lecę na końcu.

Dodaj jakiś filmik z skuterem

Kargulec12 a po takim tuningu jakie masz mniej więcej spalanie na 100km ?

Gaźnik 19mm wyleciał bo spalanie bylo 5-6l. Dziś dobieram skuter od mechanika z nowy cylem, głowicą i tlokiem rms 70. Jeszcze parę łożysk na wale padło i to też będę miał zrobione, no i nowe wari z rolkami. Kupiłem też ostatnio wydech kundo rapid. Jak będziecie odblokowywać lub tuningować 700 to sprawdzajcie czy nie ma luzów na wale u mnie przy 1950km są straszne i musiałem to zrobić.

A i kilka informacji:
Dysza w 700 to 68, gaźnika nie zalecam wymieniać lepiej zmienić dyszę i pobawić się iglicą, rolki 5g są ok tylko na oryginalnym tłumiku z lepszym zalecą lżejsze.

Ja odblokowałem go tam gdzie kupowałem, zmienili moduł i tulejke na wario i bez innych przeróbek leci 65max. I przy okazji gwarancji nie straciłem.

LUDZIE CO SIĘ DZIEJE Z MOIM ROMETEM 700??!! Mó Przebiek to 1200 ,ostatnio zobaczyłem ze skuter przymula (traci moc)
na zimnym kopci na niebiesko pozniej ,jest ok,zobaczyłem również że skuter (wydech) ciszej chodzi .
Ostatnio była taka sytułacja iż:rozgżałem skuter przejechałem 2km, zaczymałem się na skrzyzowaniu i skuter nie reakuje na gas ,gdy kręce manetką przygasa coraz bardziej aż zgasł, właczyłem jeszcze raz i ładnie pojechał, sytułacja się powturzyła po 500m tylko jak wychamóje do 0km to tak się dzieje , czy rozrególował się gaznik? , naaprawde nic nie dotykałem przy gazniku ,bo wiem że jak bym zj**ał to by mnie ojciec ... BŁAGAM POMÓŻCIE A SERWIS GWARANCYJNY MAM 40 KILOMETRÓW DROGI helpp.aha, na zimnym silniku jezdzi normalnie aż do 2km i w tedy sie to dzieje , ja sądze że podaje mu za duzo oleju a za mało paliwa i powietrza...

SORY ZA ortografie ale jestem roztrzęsiony bo ojciec przyjeżdza za 2tygodnie

Ojciec powinien Cię zaj... za tą ortografię... Sprawdzałeś chociaż świecę? Czy ta panika nie pozwalała nawet na to?

kargulec tobie romet powinien szafe bez problemu zamykać, u mnie po skróceniu tulei o 2mm i po załorzeniu odblokowanego i rolek 4g skuter ciśnie wg licznika 80 i wskazówka idzie dalej i potrafi się oprzeć bo nie przekręci się :P więc nadal coś cienko

Lukario nagraj jakis film na Youtobe i pokaz ile ci to tak naprawde leci.