Blokada w gaźniku a spalanie.

Cześć. Na liczniku jest już prawie 900 km, więc uznałem, że zdejmę blokadę z gaźnika, innej na razie nie będę zdejmował. Blokadą jest chyba złota śrubka pod dekielkiem gaźnika, czy mam ją wykręcić i czy spalanie po zdjęciu tej blokady spadnie, bo głownie na tym mi zależy, bo skuter ma dobre osiągi(v-max to według licznika ok. 70 km, przy sprzyjających warunkach nawet 80 km według licznika. Słyszałem gdzieś, że po zdjęciu blokad spadnie spalanie. Czy to prawda?

Jak będziesz jechał 45-50 km/h to spalanie może spaść ponieważ skuter będzie pracował na niższych obrotach.Natomiast jeśli dasz manetkę na full jadąc te 70-80 km/h to spalanie wzrośnie ponieważ skuterek będzie pracował na wysokich obrotach.

Jak skuter z blokadami może jechać 70km/h?
Tak, jak pisał Jakub, spalanie spadnie, lecz jeśli będziesz piłował maszynę to wzrośnie ;/

Ja tu tutaj trochę wierze. Sam miałem blokadę całkowitego otwarcia przepustnicy przez co było mizerne przyśpieszenie i v-max mniejszy ale jest to jako blokada a jak się dobrze rozbujał to 60 na blokadzie szedł a po wykręceniu tej śrubki przyśpieszenie mam dużo lepsze a dodatkowo v-max 75 w 4T przy serii.

Czyli wykręcić całkowicie tą złotą śrubkę?

Tak. Wykręć ją całkowicie.

Ostatnio gdy dokręcałem wszystkie plastiki od środka to trochę regulowałem gaźnik, bo skuter gasł po wyłączeniu ssania, więc pokręciłem trochę śrubką od mieszanki i chyba coś spieprzyłem, bo skuter po przejechaniu 10 km ma bardzo gorącą przekładnię, spala tyle ile wcześniej, ale też pierdzi z tłumika, najbardziej słychać to jak skuter się rozgrzeje i postawię go na stopkę centralną. Wtedy jak dodam gazu to słychać. Jak skuter chodzi w miejscu to z tłumika płynie normalny dźwięk. moja teoria to, że mieszanka jest zbyt bogata, przez co skuter nie zdoła spalić całego paliwa i ono wystrzela w tłumika. czy się nie mylę? Iglica jest najwyżej.

Może ktoś mi podpowiedzieć co mam zrobić aby nie pierdziało z tłumika?

przepraszam za post pod postem, za dużo razy nacisnąłem

Gorącą przekładnia się nie przejmuj. To normalne że podczas pracy silnika obudowa przekładni robi się gorąca. To od pracy wariatora i dzwonu sprzęgła które kręci się naprawdę szybko. Skoro myślisz że to od zbyt bogatej mieszanki to spróbuj ją lekko wykręcić a na przyszłość - gdy skuter gaśnie po wyłączeniu ssania to podkręca się wolne obroty a nie mieszankę.

Dzięki, spróbuję wykręcić tą śrubkę od mieszanki, bo wcześniej po odklejeniu taśmy z rurki od filtra powietrza nie pierdziało wcale a teraz pierdzi po dodaniu gazu i puszczeniu, a najbardziej to słychać jak ustanę poczekam kilkanaście sekund i ruszę, tak jakby skuter nie zdążył spalić całego paliwa i reszta wystrzela w wydechu powodując pierdzenie. A jeśli nie pomoże wykręcenie mieszanki to co mogę jeszcze zrobić?