BENZER YANKEE brak mocy na 4 biegu PYTANIE DLA PROFESJONALISTÓW

Witam,

Bardzo Proszę o pomoc tylko fachowców i profesjonalistów. Proszę o rzeczowe odpowiedzi.

Motor ma przebieg 1000km i był prawidłowo docierany.
nie ma problemów z odpalaniem.

Benzer Yanke dobrze rozpędza sie na pierwszym, drugim i trzecim biegu, obroty jak i prędkość jest prawidłowa.

Problem występuje jak z piegu trzeciego przy prędkości np 60km/h przełączam na bieg czwarty, automatycznie prędkość spada do 40-45km/h i obroty na poziomie 4000, manetka gazu na maksa i nic.

to jest najlepsze że nawet na dwójce i trójce są super obroty i prędkości a dosłownie motor na 4 biegu jest zamulony.

stwierdziłem iż może być zablokowany ma module zapłonowym.

wiec zakupiłem moduł zapłonowy odblokowany.
http://allegro.pl/show_item.php?item=5097646442

na tym module zapłonowym odblokowanym Benzer Yanke zachowuję się tak samo czyli brak mocy i prędkości na czwartym biegu.

Pytania:
1. Czy zakupiony moduł może być nie odblokowany? Czy kupić np 15 modułów i sprawdzać czy na jakimś będzie motor odblokowany i bedą prawidłowe osiągi na 4 biegu?

2. A może występuje jakaś inna blokada w Benzer Yankee? np w gaźniku czy też od strony elektronicznej?

3. może wymienić dyszę??

Proszę o wskazówki podpowiedzi bądź też porady jak ten problem rozwiązać.

Zdaje sobie sprawę że profesjonalny serwis może ściągnąć taką blokadę ale szkoda mi kwoty 300zł wolę ją zainwestować w paliwo do motoru.

Dziękuje z góry za pomoc

Pozdrawiam

benzer yankee, router WS50 (ten ma spore forum userów) i bliźniacy.. google wydala z siebie opinię że ma zweżkę w wydechu i moduł blokowany na obrotach.
Jak sie nie kręci do 11-12 tys na jałowym biegu to masz moduł z blokadą. tłumik do patroszenia i gaźnik do regulacji.

1.jak napisałeś na 1biegu itd na obroty wchodzi więc to nie moduł
2.króciec blokowany link 1 link 2 nie
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/zc3051/chopper+king+-+krociec+gaznika+-+50+cm3.html
http://www.swistak.pl/a55295853,ATV-110cm3-MASTER-KINROAD-KING-LOS-KROCIEC-GAZNIKA.html
jak masz taki gaźnik to jest to szajs [przelot 12-14mm]
http://allegro.pl/nowy-gaznik-chopper-king-los-quad-chinskie-atv-i5085309823.html
odblokowany
http://allegro.pl/gaznik-4t-king-chopper-street-zipp-romet-quad-atv-i5132776627.html
a prawdo podobnie to wina przełożeń na zębatka i nie ma sily cągnać na 4

jak na 1 biegu wchodzi na obroty to o niczym nie świadczy. Po pierwsze nie wiadomo na jakie obroty wchodzi a po drugie tam przełożenie jest takie że nie potrzeba mocnego silnika - na jedynce to i fiat 126p spali gume.
potem przełożenie ma znaczenie coraz wieksze bo jest potrzebna moc (albo wysokie obroty przekonwertowane na niutonometry w skrzyni biegów).
Analogicznie civic 1.4 90KM ma Vmax 160km/h i on tą prędkość osiąga na IV biegu a wrzucenie V spowoduje że zwalnia.

Wombat napisał:

jak na 1 biegu wchodzi na obroty to o niczym nie świadczy. Po pierwsze nie wiadomo na jakie obroty wchodzi a po drugie tam przełożenie jest takie że nie potrzeba mocnego silnika - na jedynce to i fiat 126p spali gume.

no bez jaj dwa takie boby za ściną i wiem co mówie [piszę] a wymądrzać się nie mam zamiaru bo znowu jakaś zwada i smenty wyjdą.tak poprawnie dotarty chodzi po regulacjach
https://www.youtube.com/watch?v=JCUdVcib2fk

no dobrze. tylko czy ten jego sie wkręca na te 10 tys czy odcina przy 7500?
jeżeli obroty po przerzuceniu z III na IV spadają mu do 4000 to z jakiego zakresu ? Z 5500? To czemu nie z 8000 wbija to IV?

nawet jak ma blokadę do 7500 to i tak powinien ciągnąć do tych 65-70 na 4b, mlody go pewnie źle dotarł lub na regulację nie pojechał,np; jeździsz autem i spróbuj na 5tce dać przy 50kmh gaz w podlogę wejdzie ci na max obroty nie bo to nie automat skrzynia silnik przytrzyma i się nie wkręci to samo jest tu i ciekawe czy z zębatkami ne pogrzebał za duża z przodu na v-max i za ch na obroty nie wejdzie.widzę że szukał fachowców a tema zlał ciepłym moczem, teraz sobie poszuka u siebie w serwisie za pln.