Benzer Texas 72/50 remont silnika, nie znana część – kontynuacja

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Benzer Texas 72/50 remont silnika, nie znana część – kontynuacja

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe KAT444 KAT444 3 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #167201
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Witam.
    Nie wiem czemu ale nie mogę dodać kolejnego pytania w tamtym temacie więc założyłem nowy.
    (1)Co do alumweld to lepiej classic czy core? I jaki topnik ? Blue? Jeśli core jest lepszy ale trudniejszy to wezmę core.
    Pojawiły się dwa nowe problemy:
    (2)Doszła dzisiaj do mnie paczka z częściami zakupiona na tej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=4191533420
    Dostałem te części i jedna z nich daje mi do myślenia, gdzie ona powinna być i co to w ogóle jest,
    a wygląda ona tak: http://puu.sh/921N1.JPG http://puu.sh/921Tt.JPG
    (3)Tata dzisiaj coś grzebał przy silniku i w obuowie silnika od wewnętrznej strony na dekielku
    znalazł takie dwa elementy: http://puu.sh/9222v.JPG http://puu.sh/9229V.JPG
    Chciałbym dowiedzieć się co to w ogóle jest, gdzie powinno to być, a iż wyglada mi to na uszkodzone, czy dokupię gdzieś takie elementy.
    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

    #167205
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    I te dwie brązowe części o które pytałem w pytaniu numer 1 widać na zdjęciu z innej aukcji i leżą przy takich walcowatych elementach http://puu.sh/9231O.jpg

    #167211
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Te dwie brązowe części, to uszczelniacze zaworów, które montuje się w głowicy w gniazdach zaworowych. Jeżeli chodzi o elementy, które znalazł Twój tata, wyglądają na plastikowe, więc mogą być czymś w rodzaju napinacza lub docisku.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #167216
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 156

    Nie lepiej było kupić zestaw z uzbrojoną głowicą?

    #167218
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    A miałby ktoś z forumowiczów zdjęcie pokrywy silnika od wewnętrznej strony gdzie widać cewki , magnesy, może jak bym porównał zdjęcie sprawnego silnika z moim to znalazłbym o co chodzi. Chodzi o pokrywe silnika od wewnętrznej strony tam gdzie są cewki.

    #167221
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 156
    #167222
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    No nie kupiłem akurat takiego zestawu, jednakże nie kupię teraz kolejnego tylko będę z waszą pomocą znaleźć ten element plastikowy skąd on jest i coś będę próbował robić. Bo całą resztę już wiem jak zrobić. Jeszcze tylko czy ten alumweld kupić „classic” czy „core” ? i jaki topnik do tego? chcę najbardziej trwały

    #167358
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692
    #167435
    Zdjęcie profilowe KAT444
    KAT444
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Witam ponownie.
    Dziś złożyłem cały silnik do kupy, uzupełniłem olej i benzynę. Odpalił praktycznie za pierwszym razem. 🙂
    Jednak pojawia sie problem. Jadę sobie na niskich prędkościach, na 4 biegu i dzieje się ta sama rzecz, czuję jakby się przycierał i za chwile gaśnie silnik. Odpala po chwili normalnie ale po kilkunastu minutach takiej jazdy już na 3 biegu mi się zatrzymuje. Oleju wlałem więcej niż pokazuje wizjer, benzyna okej. Nie wiem co może być przyczyną. Szczeliny ustawiłem na 0.05mm – ssanie a wydech na 0.1mm gdyż innego zakresu nie miałem.
    Co mi teraz powiecie?

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: