Benzer Aston odblokowanie i pomoc !!!

! Forum Motorowery Benzer Aston odblokowanie i pomoc !!!

Tagi: , ,

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe bakixxx bakixxx 3 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #108799
    Zdjęcie profilowe bakixxx
    bakixxx
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witajcie Jestem tu nowy ale przejde od razu do rzeczy
    Posiadam Benzer Aston 50 cc od roku .

    Seria z pionowym silnikiem czarnym!!!2012 rok
    niestety cos jest nie tak

    Kreci sie do max 9tys a predkosc max to 55 na godzine porazka !!!
    Przyspieszenia zadnego nie ma !!!

    Ma jeszcze gwarancje ale niestety jełopy ze sklepu gówno się znają i jak oddałem 2 razy do roboty im to skasowali mnie 300 zł bo niby cos wymieniali i musiałem za czesc płacic Dlatego porwałem na ich oczach gwarancje i postanowilem sam sie za to zabrać

    Chodzi o to ze albo to ma blokady albo poprostu trafilem na feralny model…Poniewaz
    Sasiad posiada ten sam model z tego samego roku z tym samym osprzętem
    Bez zadnej modyfikacji kreci sie do 11 tys a max to 72/h mierzyłem GPS
    Co jest nie tak z moim?
    DOdam ze dotarty jest dobrze
    A jedynie co zmienilem to założyłem stożek I wyregulowalem gaznik( NIC NIE DAŁO )
    Cisnienie w silniku mierzyłem jest 10 bar wiec bardzo dobre
    Gdzie to ma w razie czego jakies blokady ?
    Czemu 2 takie same modele są tak różne ?
    Pomoże ktoś ?

    #108807
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Pewnie jakiś głodny chiński pracownik nie dostał miski ryżu na czas – więc nie przyłożył się do roboty, jak skręcał twój motorek…
    Przepraszam za sarkazm, ale czego Ty oczekujesz? Zobacz w świadectwo homologacji – jaka tam jest maksymalna prędkość?
    Nie dziw się, masz tak samo kiepski silnik jak w Zetce – chiński „konstruktor” chciał upodobnić ten motorek do współczesnych motocykli, dał pionowo cylinder, przez co silnik stracił na mocy jakieś 60%…
    Trzeba było przed zakupem trochę poczytać na forach i zapytać kolegów co kupić….
    Ale zauważyłem dziwną prawidłowość, mało kto słucha i bierze do siebie rady doświadczonych użytkowników motorowerów – małolaty i tak napalają się na chińskie badziewie, a potem narzekają i biadolom…

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #108813
    Zdjęcie profilowe bakixxx
    bakixxx
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Czy ty wgl umiesz czytac ?
    Pisze Ci wyraznie ze mam do porownania 2 takie same motorki i mój jest nie teges !
    55 A 72 na godzine to jest roznica
    Tak samo roznica w mocy … ja musze zeby wgl ruszyc to na pół sprzęgle ..
    a jego wyrywa na koło aż pozatym mój jak sie da za duzo gazu to gasnie na 1 trzeba dawać stopniowo ,..
    I wypraszam sb jestem osobą pełnoletnia
    Motorower kupiłem ze wzgledu na małe spalanie a także jako dojazd do pracy
    Ale że zle pracuje
    To wlasnie próbuje dowiedzieć sie na forum …
    Czyż nie od tego jest forum>
    Wiec takie komentarze są nie na miejscu jak twój. Czekałem na pomoc a nie na gadanie o misce z ryżem

    #108817
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Jak widać po reakcji, nie do końca rozumiesz co to jest sarkastyczny ton wypowiedzi. Kupiłeś motorower, który został tak skonstruowany, by w Polskich warunkach osiągał maksymalną prędkość 45km/h. Twój przekracza nawet taką prędkość. Więc o co masz i do kogo pretensje?
    Każdy zdaje sobie przecież sprawę z tego, że kupno chińskiego produktu to loteria. Ty na pewno w 6-tkę nie trafiłeś. Nie obwiniaj za to nikogo. Te typy już tak mają…
    Gdybyś zdobył się na wysiłek i poczytał archiwalne wypowiedzi, zapewne byś wiedział, że taki salonowy motorek wymaga podkręcania śrubek, pełnej regulacji. W zasadzie to tak jak byś kupił zestaw do samodzielnego montażu. Kupujesz, rozbierasz i składasz na nowo…
    Potem, jako doświadczony monter i serwisant, zapewne będziesz innym doradzał co i jak trzeba dłubać przy nowo kupionych motorkach, bo co drugi na tym forum, to zaawansowany mechanik…
    Moja rada jest taka… Oddaj zakupiony bubel do sklepu (nie do serwisu), zareklamuj w trybie niezgodności towaru z umową. Żądaj, by sklep naprawił wadę polegającą na tym, że gaśnie. Gdy sklep nie usunie wadliwej usterki, żądaj zwrotu gotówki. Idź do salonu Kymco i wybierz cokolwiek – będziesz cieszył się długoletnią i bezawaryjną jazdą, nawet jak byś musiał spłacać te 100zł kredytu miesięcznie…

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #108818
    Zdjęcie profilowe MarSen
    MarSen
    Użytkownik
    • Postów: 260

    Może po prostu ślizga Ci się sprzęgło?

    ——————————–
    Pozdrawiam oraz życzę szerokości!
    #108821
    Zdjęcie profilowe bakixxx
    bakixxx
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Ok rozumiem
    To jeszcze pow mi tak
    Silnik rozebrałem cały i złożyłem
    Wyregulowałem nic nie pomoglo
    Dla porownania benzer GSR tez ma ten sam silnik i tez wyciaga ok 70 …
    Moze to ma jakies blokady ?
    Fakt 45 w ksiazce jest ale trzeba pamietac ze w kazdym motorowerze to pisze
    A prawda jest inna co do osiągów

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie