Benzer Aston 50

Hejka, moja maszynka benzer aston 50 wyciska tak szczerze 60 km/h max. Nie zdjąłem ani jednej blokady, ponieważ nie wiem gdzie sie znajdują.
Myślałem nad wymianą cylindra i głowicy na 80. (http://allegro.pl/cylinder-glowica-80c-barton-tzr50-benzer-aston-gsr-i5668372618.html)
Czy do tego będe musiał dokupić nowy gaźnik do 80 ? I jakieś porady co do blokad? Przejechane mam 2 tysiące. Świetny motor :)

Nie wierz żartownisiom - wymień moduł zapłonowy na odblokowany, daj zębatki na prędkość i wsadź 80. Wtedy 75-80km/h jest realne.

Moduł mam fabrycznie odblokowany, a co z tym "gaźnikiem 80" ? Warto wydawać na to 50 zł?

bump

LOL mój benzer yankee wyciska 70 dyszek a jest fabryczny z 2011r :D

Marcin Komor napisał:

LOL mój benzer yankee wyciska 70 dyszek a jest fabryczny z 2011r :D

A jakie blokady pościągałeś?

W moim benzerze nie było blokad od nowości. Nie wiem dokładnie jak jest z atonami. A czy mógłbyś rozwinąć temat ponieważ możliwe że jest blokada na 4 biegu. Zazwyczaj zmniejsza obroty do ok 6 tyś co wpływa na osiągi. Jak jest z jazdą na 3 biegu???

Marcin Komor napisał:

W moim benzerze nie było blokad od nowości. Nie wiem dokładnie jak jest z atonami. A czy mógłbyś rozwinąć temat ponieważ możliwe że jest blokada na 4 biegu. Zazwyczaj zmniejsza obroty do ok 6 tyś co wpływa na osiągi. Jak jest z jazdą na 3 biegu???

Dokładnie tak jak piszesz, na 3 biegu leci mi do 55, potem wrzucam 4 i zwalnia do 45 i musze tak jechac z 2 km az "nabierze przedkosci" i na tej 4 leci to 60 ale no trzeba długo prosto jechać.

A tak wgl jaka jest twoja waga? Bo ja np ważę 65 kg. A w twoim przypadku gdzie twój silnik to QMB wielu mówi że mają mniej mocy
to chyba jest ten problem. Ja posiadam FMB.
PS: Wymień cylek na 80 i będzie lepiej tak samo z zębatkami jak chcesz większy v-max to o ząbek - dwa mniejszą jak przyspieszenie to odwrotnie

Marcin Komor napisał:

A tak wgl jaka jest twoja waga? Bo ja np ważę 65 kg. A w twoim przypadku gdzie twój silnik to QMB wielu mówi że mają mniej mocy
to chyba jest ten problem. Ja posiadam FMB.
PS: Wymień cylek na 80 i będzie lepiej tak samo z zębatkami jak chcesz większy v-max to o ząbek - dwa mniejszą jak przyspieszenie to odwrotnie

Ja również posiadam 139FMB pionowy, tylko powiedz mi czy opłaca się dokładać pieniądze odrazu na ten 'cylinder 80' (http://iskuter.pl/gaznik-50-110cc-romet-zetka-crs-benzer-aston-tzr-romet-pz20-dysze-gratis-p-1347.html) czy ten fabryczny od 50 wystarczy wyregulować?
I do tego właśnie kupuje ten cylek i głowice (http://iskuter.pl/zestaw-cylinder-z-glowica-80cc-zetka-crs-benzer-aston-tzr-romet-hit-na-sezon-p-1305.html)

czy do tego gaźnika wystarczą te dysze M4 (http://iskuter.pl/dysza-gaznika-m4-p-243.html)

Musze cię zmartwić ale to nie jest fmb Nie ma czegoś takiego jak pionowy fmb jest tylko QMB której jest pionowe. A co do gaźnika jak chcesz możesz wyregulować albo wymienić to już twoja sprawa. Ten który znalazłeś jest w miarę dobrej firmy jeżeli nie chcesz wydawać kasy na airsala XD

Marcin Komor napisał:

Musze cię zmartwić ale to nie jest fmb Nie ma czegoś takiego jak pionowy fmb jest tylko QMB której jest pionowe. A co do gaźnika jak chcesz możesz wyregulować albo wymienić to już twoja sprawa. Ten który znalazłeś jest w miarę dobrej firmy jeżeli nie chcesz wydawać kasy na airsala XD

jak to QMB co ty chlopie pijany jestes

http://www.necek.pl/img/img1.jpg < calosc
http://www.necek.pl/img/img2.jpg < naklejka

sorki za czystosc ale dopiero nim w szambie nurkowalem

Mmm ciekawe :D.Mój błąd.

warto zainwestowac to 50 zl w ten gaznik

bump

myśle że jedyna twoja nadzieja tutaj jest w Pacim albo J23. Mają zapewne największe empiryczne doświadczenie z tymi silnikami.