! Forum Motorowery Benzer Aston 50

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #310821
    Zdjęcie profilowe benzermotor
    benzermotor
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Hejka, moja maszynka benzer aston 50 wyciska tak szczerze 60 km/h max. Nie zdjąłem ani jednej blokady, ponieważ nie wiem gdzie sie znajdują.
    Myślałem nad wymianą cylindra i głowicy na 80. (http://allegro.pl/cylinder-glowica-80c-barton-tzr50-benzer-aston-gsr-i5668372618.html)
    Czy do tego będe musiał dokupić nowy gaźnik do 80 ? I jakieś porady co do blokad? Przejechane mam 2 tysiące. Świetny motor 🙂

    #310822
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 523

    Nie wierz żartownisiom – wymień moduł zapłonowy na odblokowany, daj zębatki na prędkość i wsadź 80. Wtedy 75-80km/h jest realne.

    Zipp Salmo: przebieg 53007km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 556km.
    #310866
    Zdjęcie profilowe benzermotor
    benzermotor
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Moduł mam fabrycznie odblokowany, a co z tym „gaźnikiem 80” ? Warto wydawać na to 50 zł?

    #311000
    Zdjęcie profilowe benzermotor
    benzermotor
    Użytkownik
    • Postów: 10

    bump

    #311030

    Marcin Komor
    Użytkownik
    • Postów: 11

    LOL mój benzer yankee wyciska 70 dyszek a jest fabryczny z 2011r 😀

    #311033
    Zdjęcie profilowe benzermotor
    benzermotor
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Marcin Komor napisał:

    LOL mój benzer yankee wyciska 70 dyszek a jest fabryczny z 2011r 😀

    A jakie blokady pościągałeś?

    #311034

    Marcin Komor
    Użytkownik
    • Postów: 11

    W moim benzerze nie było blokad od nowości. Nie wiem dokładnie jak jest z atonami. A czy mógłbyś rozwinąć temat ponieważ możliwe że jest blokada na 4 biegu. Zazwyczaj zmniejsza obroty do ok 6 tyś co wpływa na osiągi. Jak jest z jazdą na 3 biegu???

    #311036
    Zdjęcie profilowe benzermotor
    benzermotor
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Marcin Komor napisał:

    W moim benzerze nie było blokad od nowości. Nie wiem dokładnie jak jest z atonami. A czy mógłbyś rozwinąć temat ponieważ możliwe że jest blokada na 4 biegu. Zazwyczaj zmniejsza obroty do ok 6 tyś co wpływa na osiągi. Jak jest z jazdą na 3 biegu???

    Dokładnie tak jak piszesz, na 3 biegu leci mi do 55, potem wrzucam 4 i zwalnia do 45 i musze tak jechac z 2 km az „nabierze przedkosci” i na tej 4 leci to 60 ale no trzeba długo prosto jechać.

    #311037

    Marcin Komor
    Użytkownik
    • Postów: 11

    A tak wgl jaka jest twoja waga? Bo ja np ważę 65 kg. A w twoim przypadku gdzie twój silnik to QMB wielu mówi że mają mniej mocy
    to chyba jest ten problem. Ja posiadam FMB.
    PS: Wymień cylek na 80 i będzie lepiej tak samo z zębatkami jak chcesz większy v-max to o ząbek – dwa mniejszą jak przyspieszenie to odwrotnie

    #311038
    Zdjęcie profilowe benzermotor
    benzermotor
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Marcin Komor napisał:

    A tak wgl jaka jest twoja waga? Bo ja np ważę 65 kg. A w twoim przypadku gdzie twój silnik to QMB wielu mówi że mają mniej mocy
    to chyba jest ten problem. Ja posiadam FMB.
    PS: Wymień cylek na 80 i będzie lepiej tak samo z zębatkami jak chcesz większy v-max to o ząbek – dwa mniejszą jak przyspieszenie to odwrotnie

    Ja również posiadam 139FMB pionowy, tylko powiedz mi czy opłaca się dokładać pieniądze odrazu na ten ‚cylinder 80’ (http://iskuter.pl/gaznik-50-110cc-romet-zetka-crs-benzer-aston-tzr-romet-pz20-dysze-gratis-p-1347.html) czy ten fabryczny od 50 wystarczy wyregulować?
    I do tego właśnie kupuje ten cylek i głowice (http://iskuter.pl/zestaw-cylinder-z-glowica-80cc-zetka-crs-benzer-aston-tzr-romet-hit-na-sezon-p-1305.html)

    czy do tego gaźnika wystarczą te dysze M4 (http://iskuter.pl/dysza-gaznika-m4-p-243.html)

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie