Barton Ranger Classic 50 Stuki w silniku

Witam dopiero co kupiłem nowego Bartona Rangera. Przejechałem nim nie całe 60km. Dodam,że jest to mój pierwszy motorower na biegi.
Pojeździłem nim dzień wszystko było w porządku powoli już opanowałem biegi i myślę,że szło mi to całkiem sprawnie.
Dziś gdy chciałem jechać na przejażdżkę usłyszałem głośny stuk przy zmianie z 2 na 3. Bieg wszedł ale jadać ciągle było słychać stukanie.
Zbagatelizowałem sprawę bo na 4 biegu już nie było słuchać stuków. Lecz gdy się zatrzymałem stuki dochodziły na 1 jak i 2.
Na 4 nadal nic nie było słychać.
Jechałem dalej aż w pewnym momencie przekładnia zacięła się w ogóle nie można było zmienić biegu.
Teraz przy odpaleniu nawet na luzie słychać jakiś łomot tak jakby w silniku albo w skrzyni
Jak to możliwe że w nowym motorze tak szybko się coś zepsuło?
Co może być przyczyną proszę o pomoc.

skoro jest nowy to nie wnikaj jaka jest przyczyna tylko odstaw go do gwaranta. przeciez i tak sam tego nie bedziesz naprawiać

Tak też myślałem ale najbliższy serwis mam bardzo daleko a wiadomo jak to jest z tymi gwarancjami. Może lepiej oddać go do mechanika po prostu?

ale nie znasz charakteru usterki.
jak to jakaś pierdoła, spadła spręzynka czy cięgiełko - to ok. A jak ci pomieliło silnik bo był źle złożony.. to jesteś z 1100 w plecy + robota.