Barton Fr 50. Problem z silnikiem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Barton Fr 50. Problem z silnikiem

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Klimvszewsky Klimvszewsky 9 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311711
    Zdjęcie profilowe Klimvszewsky
    Klimvszewsky
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam. jakieś 2 tygodnie temu kupiłem używanego Bartona Fr50. Wszytko jest ok, ale od tygodnia, jak jade na dwójce coś zaczyna stukać w silniku, dodatkowo, żeby zrzucić na 1 musze z 2 dać na neutralny i potem dopiero na 1. Kolejny problem jest taki, że często mi schodzi z biegu, ale tylko na 1 i 2 (jade i nagle bieg neutralny sam się wbija)/ Jesteście w stanie mi pomóc? Wymiana silnika jest konieczna?

    #311738
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 441

    Prędzej naprawa skrzyni biegów. Zapewne masz wyłamany ząbek w trybie 2 biegu i stąd te stuki. A wyskakujące biegi to może być efekt tej uszkodzonej skrzyni, lub coś ze zmieniaczem biegów. Trzeba rozebrać i zobaczyć co jest uszkodzone.

    Zipp Salmo: przebieg 50131km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 1535km.
    #311742
    Zdjęcie profilowe aras12345
    aras12345
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Na 100% skrzynia biegów.to samo mialem.ale nie zwracałem na to uwagi.az pewnego felernego dnia podczas jazdy skrzynia całkiem sie rozsypala i rozwalilo mi kartery takrze mialem cały dol silnika do wymiany.jak najszybciej rozbierz silnik i sprawdz to.pozdrawiam

    #311746
    Zdjęcie profilowe Klimvszewsky
    Klimvszewsky
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dzieki wielkie! A oriętuje sie ktoś ile taka wymiana kosztuje?

    #311754
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 441

    Serwis pewnie weźmie ze 400-500zł. Jeżeli tego nie umiesz zrobić to lepiej za tyle samo kup używany silnik. Można znaleźć na Allegro prawie nowe w idealnym stanie, bo na przykład ktoś wymieniał na 110. A stary możesz rozebrać i naprawić, nauczysz się jego budowy i następnym razem już sam wszystko naprawisz. Ewentualnie na Youtube jest mnóstwo poradników odnośnie naprawy silnika 139FMB i możesz spróbować sam go naprawić.

    Zipp Salmo: przebieg 50131km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 1535km.
    #311785
    Zdjęcie profilowe Klimvszewsky
    Klimvszewsky
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Jeszcze raz wielkie dzięki! 😀

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie