Barton Fighter powolne opadanie obrotów

Witam
Przerobiłem bartka na 72 cmm i po zmianie wolno spadają obroty czym to jest spowodowane mam przewiercony wydech co powinno zapewniać lepsze wydalanie spalin

Skuter moze gdzieś dostawać lewe powietrze. Dobrze wyregulowałeś gaźnik? Zmieniłeś dysze główną na większą? Może tak być, że skuter dostaje więcej powietrza niż paliwa i dlatego tak jest.

Dysza jest oryginalna a gaźnik wyregulowany

Jaki masz rozmiar dyszy?

chyba 75 takie mają oryginalne gaźniki

Większa pojemność = większa moc = więcej potrzebnej mieszanki palnej = większa dysza paliwa = sensowna regulacja gaźnika.

Konkretnie i na konkretny temat masz tutaj:

http://www.sst.pun.pl/viewtopic.php?pid=40#p40

Pozostaje wierzyć też na słowo, że przed montażem do silnika sprawdziłeś głowicę na szczelność przylgni zaworowych i ewentualnie dotarłeś zawory używając pasty zaworowej oraz rzetelnie i we właściwej kolejności poustawiałeś wszystkie pierścienie tłokowe:

Właściwe pozycjonowanie i ustawienie pierścieni na tłoku silnika 4T.jpg

http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php

Wierzę w Ciebie, więc czytaj, przyswajaj tę wiedzę i idź... zrób porządek ze swoim sprzętem. Powodzenia.

Wymien dysze na większą. Jesli masz filtr stożkowy to zmień dysze na 90-95 a jesli masz seryjny filtr to wystarczy ci dysza 80-85 i dobra regulacja gaźnika. Przede wszystkim wyreguluj dobrze zaworki. Ssący na 0,05 a wydechowy na 0,06-0,10. Sprawdź też szczelność króćca ssącego. No i tak jak napisał kolega wyżej upewnij się, ze założyłeś pierścienie w dobrej kolejności. Na samej górze powinien być pierścien kompresyjny (srebrny) po środku czarny a na samym dole olejowy (taka sprężynka pomiędzy dwoma cieniutkimi pierścieniami)

Dziękuje wam wszystkim za odpowiedzi :P

Nie masz za co dziękować. Skutery to nasza pasja i wszyscy na forum dzielimy się swoją wiedzą na ich temat :) Napisz co było przyczyną jak już rozwiążesz problem. :)

Problem rozwiązany wymieniłem dyszę na 80 i dobrze wyregulowałem gaźnik. Jeszcze się o coś zapytam czy polecacie wymienić tłumik na przelotowy zastanawiałem się nad WM Sport co myślicie ?

U siebie mam seryjnie przelotowy i 80(72) ccm i podkrecam do 90 db. Przy seryjnym cylindrze mial kolo 76-80 db jak lubisz glosne pierdzenie to zmien wydech.