Barton Fighter 72 cm mała prędkość

Witam mam Bartona Fightera z cylindrem 72 cm docierałem go tak jak sie powinno czyli mała prędkość stopniowo zwiększana ale mam problem ponieważ po dotarciu jedzie mi tylko 65 km/h (mierzone GPS) ostatnio wymienialiśmy zębatki z przodu 14 (oryginalne 12) z tyłu oryginalne i łańcuch. Co może być spowodowane tak małą prędkością??

Nadal zbyt małe zębatki. Jakie ma obroty przy tych 65km/h? Daj z tyłu 38 - 41z przy tej 14 z przodu - ewentualnie 17 z przodu i oryginalna z tyłu.

Ale ci powiem że on przy tych zębatkach nawet na 4 biegu ledwo przyśpiesza to co by było przy 17 z przodu.
A jest możliwość że ma tak małą prędkość przez złe ustawienie zaworów???
Przy 65 km/h ma na 4 biegu w okolicach 9k obrotów

Dodam że zawory ustawialiśmy na 0,10 mieszanka i 0,10 wydechowy

Przegięliście z tymi zaworami. Ssący 0,05 wydechowy 0,07 i to ustawione w miarę ciasno - ja nawet daję oba na 0,05 i pracuje idealnie. Dodatkowo regulacja gaźnika. Wymieniałeś dyszę w gaźniku po zmianie na 72? U mnie przy 65km/h ma około 6 tysięcy, czyli przełożenie znacznie wyższe a jednak sobie radzi, a dysza oryginalna z 50.

gaźnik regulowałem właśnie dzisiaj ale nie miałem okazji wypróbować v-maxu ale jakby przyśpieszenie miał lepsze. gaźnik oryginalny takie pytanie z tymi luzami w zaworach to może być właśnie związane z tym v-maxem???

Tak, zawory mają duży wpływ. Ewentualnie sprawdź paliwo, nalej jakieś bardzo dobre np na BP. Wyreguluj oba zawory na 0,05 (wydechowy nieco luźniej) i sprawdź efekty.

Paliwo to leje ze Statoila raczej nie najgorsze ustawie te zawory i zobaczę efekty

U mnie na liście zaufanych został już tylko Shell. W mojej okolicy, jak przyszło do kontroli stacji benzynowych, to najbardziej zanieczyszczone paliwo miał niestety Statoil... I w sumie nie chodzi tu o jakieś słynne ^mieszanie^, tylko o zwykłe niechlujstwo w transporcie i przechowywaniu... ;)))

Kurde... :-(

u nas jest taka stacja na Ben... nie będę dokańczał to jak mój ojciec zatankował do pełna skuter wodny (90l) to wszystkie świece były po tym do wymiany a świece sprowadzane aż z ameryki...

Kiedyś tankowałem jeszcze na Orlenie, ale zauważyłem że jednak na tym z BP silnik pracuje jakby lepiej. Poza tym gość z mojego serwisu opowiadał mi że jak zatankował samochód na Orlenie to ciągle wyskakiwała mu kontrolka sondy lambda. Bawił się z tym w serwisie i trochę kasy zostawił na kasowanie błędu komputera. Pojechał do nieautoryzowanego warsztatu i pierwsze pytanie brzmiało gdzie tankuje. Jak odpowiedział że Orlen, to facet kazał mu pojechać na BP. Jak zatankował to po 1.5 km jazdy kontrolka sama zgasła. No i jeszcze opowiedział mi jak przypchano mu trzy skutery w przeciągu dwoch godzin właśnie po Orlenie. Jakaś partia paliwa była zanieczyszczona i gasły po zatankowaniu. We wszystkich przypadkach gaźniki do czyszczenia.

a to nie jest ten orlen tam z Niedźwiadka na końcu? Ja tam tankowałem 2 razy pod rząd i za każdym razem skuter gasł. Ale oni mieli sporo akcji już tego typu
teraz tankuje na orlenie koło factory i kompetnie żadnych problemów

Tak, to tamten :-D Facet w serwisie po pierwszym przypadku od razu pytał czy reszta też tam tankowała. Od razu wiedział co robić. Ja tam chyba tylko raz czy dwa tankowałem i odpukać jakoś mi się upiekło. Po drodze z pracy mam BP przy Łopuszańskiej i zawsze tam leję. Od 5 lat zero problemów, a często jest kilka groszy taniej na litrze. Może to śmieszna kwota przy 4 litrach na tydzień, ale przez te 5 lat trochę zapewne się uzbierało.

W PL benzyna jest chrzczona - mniej lub bardziej ale jest. Tak samo jest ze wszystkim. Na Zachód idzie jakość a na Wschód po minimalu.

A mam jeszcze jedno pytanko do tego tematu czy Barton fighter wersja 2 posiada jakieś blokady ponieważ na 4 biegu kręci mi tylko do 9k obrotów???

To nikt mi nie odpowie na pytanie ???? i taka mała informacja po wyregulowania gaźnika mój mój przecinak rozpędza się do 70 km/h

a weryfikowałeś tą prędkość odczytaną z licznika z gps?

Widać jak czytałeś temat..

Tak...

czytałem ale to pisałeś 5 dni temu, mogło sie 1000 rzeczy pozmieniać, mogłeś dłubać w zegarach, napędzie licznika.. itd - jakoś tak mało kto udziela takich informacji a cały czas dłubie i po tygodniu dyskusji nagle strzela rewelacją: aha, a czy to że mam cośtamcostam jest ważne?. A na ogoł to bardzo ważne. Może sprzęgło ci się ślizga po prostu.
Na ogoł na zegarach kiedy obroty są w okolicy 9000 obr to prędkościomierz mija 80km/h
U ciebie przyczyną zapewne jest brak mocy a tutaj przyczyn może być dużo.