barton falcon 2012 nie mogę znaleźć modułu!!!

Witam, tak jak w temacie, nie mogę znaleźć modułu w tym skuterku! posiadam go od wakacji 2012 i niewiele w nim grzebałem. Tak jak w innych skuterkach, domyślałem się, że będzie on w podłodze obok akumulatora, NIE! nie było, no to wziąłem się za rozkręcanie i pod siedzeniem nigdzie też go niema. Przeczesałem całą podłoge i wszędzie pod siedzeniem i nadal go nie widzę. Jestem już troszke zdenerwowany, bo już ma przejechane 3k km i w końcu chciałem pojechać troche szybciej :D. Jeszcze bdyby ktoś mi powiedział jak to mniej więcej wygląda bo słyszałem, że jest dwa razy więkrzy niż odblokowany, czyli gdzieś 8x8x20? czy to prawda? ułatwi mi to odszukanie.

Przepraszam was kledzy ale już znalazłem, moja nieuwaga spojrzałem na google jak to wygląda i odrazu znalazłem!! teraz moje pytanie, dot. gaźnika. Gaźnik podobno jest ustawiony na dotarcie. Już jest na pewno dotarty, a brum brum pali mi z 7-8L i troche mnie to irytuje, pomoże mi ktoś to przestawić? mniej więcej znam się na gaźniku i załapie co i jak ale nie chce tego spieprzyć :D

No i jak zwykle ja pechowiec natrafiłem na kolejny problem... po wymianie i małej próbie (odpaliłem go w garażu to był na obrotach +3tyś) więc go poskręcałem i wyjechałem. otóż gdy przekręcam manetke, obroty wchodzą do 5-6 tyś i dalej nie idzie i skuter wydaje przy tym dziwny odgłos jakby własnie był limitowany lub iskra poprostu niezgrywała się z tłokiem >.< nie mieszkam w polsce i byle gdzie bym nie poszedł będą ciągnąć odemnie grube pieniądze a oni wcale nie znają się na tym lepiej odemnie, dlatego będę bardzo bardzo wdzięczny za waszą pomoc! można powiedzieć, że sezon się zaczął a ja nie mam czym śmigać....

Tak to już bywa jak się kupuje chińskie wyroby. Taki zakup to loteria. Jak pokazuje życie i ilość wpisów na forum duża awaryjność chińskich motorowerów to norma. Dlaczego nie oddasz maszyny do naprawy gwarancyjnej? Nie bardzo rozumiem...

Fiu, fiu 7-8l to już trzeba się zastanowić na przeróbką na gaz :)

Nie mieszkam w polsce a moduł kupowany w polsce, dlatego nie mogę go wymienić. I tak rozmyślałem przeróbke na gaz, ale doszedłem do wniosku, że swap silnika na diesla będzie bardziej opłacalny.
A tak na serio, to znaczy, że moduł nie pasuje do mojego skutera? i mogę go poprostu wywalić do śmieci? w gaźniku nic nie ruszałem, jest ustawiony tak jak był ustawiony w dniu kupna więc może trzeba coś przestawić?

gruszek napisał:

A tak na serio, to znaczy, że moduł nie pasuje do mojego skutera?

Moduł pasuje do Twojego skutera, ale jest zablokowany, odcina zapłon przy wysokich obrotach.

Wysokie spalanie, to zapewne źle wyregulowany gaźnik. Co dotąd robiłeś przy skuterze? Coś wymieniałeś? Masz jakieś tuningowe części? A może wstawiłeś w gaźniku większą dyszę?

Trzeba zacząć od opuszczenia iglicy, a potem kręcić śrubkami. U mnie spalanie było 6, a udało się zejść do 3,7.

Na poważnie to oprócz gaźnika wysokie spalanie spowodowane może być uszkodzonym ssaniem lub jakimś wyciekiem.