Aprilia SR50 vs Sym Jet Sport 50, co wybrać ?

Siema,

proszę o pomoc, mam możliwość kupienia skutera Aprilia Sr50 z 2003 roku z oryginalnym przebiegiem ok. 9 tys. km stan idealny ale ostatnio znalazłem ofertę sprzedaży skutera Sym Jet Sport 50 z 2010 roku z przebiegiem ok. 2,5 tys.
Mam dylemat co wybrać ?
Może ktoś pomoże z wyborem ??

Thx

aprilia bez namysłu w porównaniu z symem.

Dlaczego tak sądzisz ? Sym jest sporo młodszy (sorrki ale jestem laikiem) i stąd moje pytania

A czemu mercedes jest lepszy od fiata?sym to taiwański syf właśnie sprzedałem i jestem happy.

Fajne porównanie :) a jaki model miałeś ?

No fakt, Paci nie kocha chińskich renegatów... ;)))

Czyli bez obawy (pomimo wieku skutera) polecacie zakup ?

taki
http://databikes.com/infophoto/sym/fancy_50_red_rooste_r-1996.html
chińskie pojazdy lubie mam 2 a taiwan jest przekombinowany i jego nie lubię
tak polecam jeżeli stan i przebieg jest prawdziwy

Nie ma takiej kategorii, jak kupno używki bez obaw... Obejrzyj właściciela, obejrzyj jego posesję i będziesz miał ogólny pogląd, jak traktuje swoją własność... Obejrzyj skuter, zapytaj czy go tuningował, lub cokolwiek przerabiał... Im bardziej nie przerabiał - tym lepiej... No, a oprócz tego jeszcze musisz mieć trochę szczęścia (jeśli się na tym nie wyznajesz)... ;))))))))))

Skuter już oglądałem i po pierwszym oględzinach wygląda jak i silnik skutera nie budzą zastrzeżeń. Aprilia nie była tuningowana, przebieg też jest potwierdzony książką serwisową. Sprzedawca wyglądał na uczciwego.
Podsyłam ofertę tej Aprilii:

http://allegro.pl/skuter-aprilia-sr-50-lc-jak-nowy-z-niemiec-i5154134577.html

Co o niej myślicie ?

Jeżeli tak jeździ, jak wygląda, to się nie zastanawiaj... :)))

Dzięki za pomoc w rozwianiu moich wątpliwości :)

No wiesz, w końcu jeżdżę starszą siostrą... ;))))

Mam jeszcze jedno pytanie ? Bo zauważyłem że w niektórych modelach nie ma świateł długich (i w tym modelu właśnie brak) czy nie będzie problemu z badaniem technicznym ?