Aprilia rs PROSZĘ O POMOC!!! ....

Proszę o pomoc w znalezieniu aprili rs na kartę moto-rowerową do 3500zł ewentualnie 4000zł
i info dotyczące poprawy osiągnięć...
pzdr.

A może jeszcze tankować za Ciebie? Napisz do wujka google, on ci znajdzie.

tylko chodzi o to że ja nie znam się tak zbytnio i nie chce kupić jakiegoś syfu albo co jeździ jak ślimak xD

Allegro... Ja nie widzę nawet tam nic ciekawego. Na co Ci szrot kupować? Trudno znaleźć za te pieniądze coś co się nie rozwali po 100km. Przynajmniej patrząc na ten model... Za te pieniądze kup lepiej nowy kymco vitality 2T.

http://otomoto.pl/aprilia-rs-50-M2355100.html

Ryglos napisał:

Allegro... Ja nie widzę nawet tam nic ciekawego. Na co Ci szrot kupować? Trudno znaleźć za te pieniądze coś co się nie rozwali po 100km. Przynajmniej patrząc na ten model... Za te pieniądze kup lepiej nowy kymco vitality 2T.

Mylisz nazwy on nie pytał o aprilla sr(skuter) tylko o rs który jest motorowerem z wyglądem ścigacza. Za taką cenę nic z tego nie kupisz co nadaje się do jazdy. Jeśli upierasz się na takie coś to jedynie yamaha tzr 50

P_A_T napisał:

Ryglos napisał:
Allegro... Ja nie widzę nawet tam nic ciekawego. Na co Ci szrot kupować? Trudno znaleźć za te pieniądze coś co się nie rozwali po 100km. Przynajmniej patrząc na ten model... Za te pieniądze kup lepiej nowy kymco vitality 2T.

Mylisz nazwy on nie pytał o aprilla sr(skuter) tylko o rs który jest motorowerem z wyglądem ścigacza. Za taką cenę nic z tego nie kupisz co nadaje się do jazdy. Jeśli upierasz się na takie coś to jedynie yamaha tzr 50

Wiem co to Aprilia RS! Więc mi nie wmawiaj co innego. Sr to jest skuter. Czemu sądzisz, że ja go miałem na myśli? Po prostu mu powiedziałem co za maszynę kupić.

Po co te nerwy... P_A_T się pomylił.

To wywnioskowałem z twojego posta, jak on pisze o scigaczu a ty mu skuter proponujesz to pierwsze wrażenie jest takie że myślałeś ze on o skuterze mówi

@Mafia
rewelacyjny punchline :)

P_A_T napisał: