! Forum Serwis AKUMULATOR

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe CEFA CEFA 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #117693
    Zdjęcie profilowe bzyczq
    bzyczq
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam. Czy do tego aku dolewa sie wode? Jak go sie obsługuje. Problem polega na tym ze bardzo szybko sie rozładowuje. Otwierałem tą zaślepke i tam sa takie „dziurki” w ktorych w srodku nic nie ma. Po ktoryms ładowaniu troszke tam jakby syczało. Prosze o pomoc. Dołączam zdjecia 🙂

    http://imageshack.us/photo/my-images/826/94962856720412331000259.jpg/
    http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img404/4243/93948556720368664337919.jpg

    #117695
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    cienkim plaskim srubolem podniesc ten pasek z kolkami tylko srubol wsadz miedzy wolne pola od kolek i delikatnie reka podnos
    ja dolalem polowe stanu -wody destylowanej a niby to akum bezobsblugowy
    przez co uratowalem go
    oczywiscie po zalaniu ladowanie jak najmniejszym pradem
    ps .tylko patrze ze to 3 ah czy warto zachodu ?u mnie 9ah wiec drozszy
    decyzje podejmnij sam
    pozdro

    4T FOREVER

    #117696
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    Darcio bez przesady , to są aku bezobsługowe i tam się już nic nie dolewa , jest już zalany bądź ( w niektórych przypadkach dodają do suchego gotowy elektrolit ) zalewasz i to jest ten niby gell który wsiąka w cele ,- dlatego jag go przechylisz to nic nie leci , ja raz zrobiłem błąd i zalałem gotowym elektrolitem do stanu ( dupa ) potem jak się dowiedziałem to wylałem , naładowałem i jakoś jeszcze trzyma .
    Aku jak już nie trzyma to jest śrot i należy go wymienić na nowy .

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Bajaj Pulsar 125: Witamy w Polsce!

    Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają portfolio modelowe marki Bajaj w Polsce. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie – w Indiach. 12 KM, 11 Nm i gwarancja niezawodności oraz radości z jazdy na każdym kilometrze.
    #117697
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    mario 🙂
    jednak zaoszczedzilem kolo 100 zl zalewajac swoj bezobslugowy
    wole zalac i miec 100zl w kieszeni 🙂
    ps zaleta na kwas ze mozna przedluzyc zywot

    4T FOREVER

    #117698
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    zgadzam się z tobą w 100% ale ty masz obsługowy zalewany kwasem a on ma zaledwie 3 Ah i gellowy więc jak on ma trzymać prąd – jest za słaby i dolewanie nic tu nie da bo to gell

    #117699
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    to zwracam honor nie zerknolem czy to kwas czy zel a opisywalem kwasowy

    4T FOREVER

    #117701
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    spoko , te wszystkie niby bezobsługowe aku to jedna wielka porażka jak nie mają co najmniej 5-7 Ah. bo te słabsze to tylko jak są nowe to jest ok a potem szybko się rozładowywują .
    edit

    zgadzam się z tobą w 100% ale ty masz obsługowy zalewany kwasem —-

    na większości piszą bezobsługowe a w rzeczywistości jak musisz dolewać wody to są obsługowe .
    skoro masz kwasowy i dolewałeś wody to albo masz za duże ładowanie albo cosik nie tak.

    #117703
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    raz na trzy lata to niezly wynik tym bardziej ze sprzet z cieplej francji laduje na swiatlach 12.7 bez 14,2 wiec ok
    a te bezobslugowe zazwyczaj nie maja odplywu(kwasu oparow) ale da sie do nich dostac i ratowac

    4T FOREVER

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie