Airsal w gy6 - Sym Fiddle 2

Witam serdecznie.

Chciałbym od razu zaznaczyć, że jestem amatorem w sprawach mechaniki i uprzejmie proszę o nie wyśmiewanie się z mojej i kolegi niewiedzy ponieważ to jego pierwszy silnik 4t który rozkręca. On jest zwolennikiem 2t.

A wiec, na jesieni z własnej głupoty (brak oleju) zatarłem swój skuter Sym Fiddle II. Postanowiłem zabrać się za remont. Do tej pory jeździłem prawie w pełni zablokowanym skuterem (blokada na wariatorze, module i gaźniku, chociaż tą ostatnią zdjąłem na jesieni). Te 50km/h po roku jazdy to o wiele za mało, a na więcej nie pozwalał moduł. Skoro i tak trzeba w niego inwestować kupiłem cylinder Airasala 80 do gy6 i odblokowany moduł.

Moduł wsadziłem, a problem mam z cylindrem. Sam nie miałem czasu już tego robić bo na noc do pracy poszedłem i oddałem to koledze do zrobienia więc na oczy tego nie widziałem. Zobaczę się z nim dopiero po weekendzie i wszystko co wiem pochodzi z relacji telefonicznej i mam nadzieję, że nic nie przekręcę.
Tłok od 50cm^ ma bodajże 39mm, natomiast od 80cm^ 49 czy tam 50mm.
Według niego ta część http://ifotos.pl/zobacz/Z044081bg_ernanwp.jpg/ zaznaczona na pomarańczowo ma o ten 1cm większą średnicę od serii i cylindra nie można wsadzić w silnik bo jest za duży. Czy to możliwe? Czytam po forach i nie spotkałem się jeszcze z takim problemem przy montaży większego cylindra. Jak w takim razie można wsadzić cylinder 80cm^ w skutera 50cm^? Czy to on cos pierniczy czy tego zrobić się nie da?

Jeśli rozwiązanie jest głupie to proszę bez uszczypliwych komentarzy bo nie każdy mechaniką się interesuje

Tak, jest to możliwe, w tej sprawie prosiłbym o wypowiedź kolegi Padalca :)

Dzieciak ty nawet nie jestes amatorem zostaw to najbliższemu mechanikowi w okolicy i bedzie oki hehe