Airsal t6 racing zatarty po 100km….o co chodzi

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Airsal t6 racing zatarty po 100km….o co chodzi

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #216477

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Lałem olej castrola racing 1:40 dysza 80gaźnik 17,5 wydech tecniagasa przejechane 100km z prdkoscia 30-40km/h przez chwile przyspieszyłem do 60km/h zawróciłęm dałem gazu i buuuu… koniec jazdy zdejmuje głowice a tam strasznie ztarty przy kanale wydechowym aż aluminium wyszlifowało… co za lipa ten cylinder …

    #216478

    Anonimowy
    • Postów: 0

    raper6 napisał:

    tecniagasa przejechane 100km z prdkoscia 30-40km/h przez chwile przyspieszyłem do 60km/h zawróciłęm dałem gazu i buuuu… koniec jazdy zdejmuje głowice a tam strasznie ztarty przy kanale wydechowym aż aluminium wyszlifowało… co za lipa ten cylinder …

    chwalisz się czy żaliszł
    musiałeś źle poskładać albo syfu naleciało do mieszanki.

    #216479

    Anonimowy
    • Postów: 0

    pewnie masz dwie lewe i odwrotnie cylka założyłes, albo tłok do góry nogami 🙂

    #216480

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kondzio94 napisał:

    pewnie masz dwie lewe i odwrotnie cylka założyłes, albo tłok do góry nogami 🙂

    silników węcej składałem niż lat mają niektórzy userzy na tym forum po prostu lipa te cylindry nikasilowe i tyle… aluminum do pieczenia ciast a nie do motocykla…

    #216481

    Anonimowy
    • Postów: 0

    silników węcej składałem niż lat mają niektórzy userzy na tym forum po prostu lipa te cylindry nikasilowe i tyle… aluminum do pieczenia ciast a nie do motocykla…

    bez obrazy ale właśnie widać jakim to jesteś ekspertem …

    #216482

    Anonimowy
    • Postów: 0

    raper6 napisał:

    silników węcej składałem niż lat mają niektórzy userzy na tym forum po prostu lipa te cylindry nikasilowe i tyle… aluminum do pieczenia ciast a nie do motocykla…

    hahahaha o looool człowieku za takie gadanie to Ty się idź do piekła smaż bo widać że może składałeś ale się w ogóle nie znasz na tym co jest lepsze… cylindry nicasylowe są 100x lepsze od żeliwnych, trwalsze bo nicasyl się wolniej ściera, szybciej dociera i na nicasylu jest więcej mocy niż z żeliwa już pomijam fakt że aluminium lepiej odprowadza ciepło…z takim gadaniem że nicasyl to kupa to idź się schowaj.

    #216483

    Anonimowy
    • Postów: 0

    to ja mam taki cylinder w speedzie.. i po 2 sezonach… chyba padł.. nie patrzyłem jeszcze ;pp A tak ogl.. to alu są lepsze

    #216484

    Anonimowy
    • Postów: 0

    raper6, na bank źle załozyłes albo jakiego syfa wpadło :pp

    trza było dac do jakiego majstra 😆 … żartuje bo nie kiedy taki paprak gorzej spierdoli on Ciebie 😀

    #216485

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dajmy na to że umiesz rzeczywiście składać… no to ci mówię jak koledzy że musiał jakiś syf wpaść i to od tego… Zakładając oczywiście że go dobrze zmontowałeś …
    innej przyczyny nie ma
    a co do Aristala t6 to bardzo dobry cylinder zaufanej firmy więc nie ma co zganiać na firmę …
    Następnym razem po prostu uważaj na różne „śmieci” by nic ci nie wpadło 😉

    #216486

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ja miałem to samo, tyle ze po 700 km, zapiekł się pierscien, i znam tez jeszcze jednego kolesia co po 700km to samo mu się stało, pokaz foty tego cylka i tłoka

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie