Kymco New Dink 200i: Więcej z jazdy

Super napisane. Bardzo ciekawie i tak po ludzku. Jakbym nie miał New Dinka to bym się pewnie zaczął zastanawiać:)

Leszku, podrzuce Ci zdjęcia, ale dopiero jak go umyje;p Jak coś to piszcie co byście chcieli żeby dokładnie sfotografować;)

Jasne, zawsze potem można zrobić fajną galerię, nawet jako osobny artykuł. Z cyklu, jak wygląda ND po przebyciu 2500 km:) A może krótki film kręcony nawet telefonem?

PS jak ci się podoba dział redakcyjny?

szczerze? Dużo jakiś obcych mi znam, multum opcji- czułem się troche pogubiony;p Musze się kiedyś tym panelem bardziej pobawić, ale spokojnie testuje rękawice Adrenaline Urban! Jutro jak mnie nie zaleje to kupuje nowy kask, więc tez tescik pójdzie:)

Great! Już nie mogę się doczekać.

Bardzo ciekawy artukuł. Podoba mi sie pisanie czystym i przejrzystm językiem. Pozdrawiam :wink:

Qaz, porób jakieś fotki w ładnym plenerze :slight_smile: Opis ładny. Pozdrawiam.

Witajcie Widzę mały błąd w opisie. Piszesz ,że niema kopki a w rozpisce technicznej jest ? Rozumiem,że to “czeski błąd” Pozdrawiam

Ja też widziałem 200 z kopką. Może Qaz ma jakąś wybrakowaną wersję? Albo to opcja:)))

Absolutnie, w wersji zasilaniej wtryskiem paliwa nie ma rozrusznika nożnego!

http://www.youtube.com/watch?v=au7jaMaqdXU na potwierdzenie- 11 sekunda filmiku. Panowie, osobiście, nie widziałem jeszcze jednośladu, który jest zasilany wtryskiej i miałby kick-starter. Nie jestem pewien czy to tehcnicznie może współdziałać- szczerze wątpie.

Może mylicie 150 i 200 z 200i. Techniczne jest to a wykonalne.

Leszku, co jest awykonalne? mówimy o wersji 200i

No w wersji “i” odpalanie z kopa. Zasada działania wtrysku to wyklucza.

No właśnie, dlatego zdziwił mnie Twój komentarz wcześniejszy o treści: “Ja też widziałem 200 z kopką. Może Qaz ma jakąś wybrakowaną wersję? Albo to opcja:)))” Albo Cię źle zrozumiałem.

hmm - w NewDink 50 cc, nie zamontowali “automatu” pod siedzisko i światełka w bagażniku (a szkoda) :stuck_out_tongue: Ładny opis… większość co prawda, jak kwestia “ładnego prowadzenia”, czyli “trzymania się drogi” znam co prawda z 50cc (wiem - 200cc szybsze, ale konstrukcja ogólnie prawie ta sama, co tylko świoadczy na plus). Ogólnie to chyba w ogóle plus kymco - czyli prędzej “otrzesz plastiki”, niż się wywalisz (ładnie się drogi trzymają) - przynajmniej w modelach średnich i dużych (nie znam małych jak s9 czy agi pod tym względem). Co do tej przedniej szyby, faktycznie przydała by się większa. Niby można zakupić sobie takową, ale lepiej jakby był to standard jak chociażby w “następcy” “Dinków”, a więc Downtown 300i (czy superdink 125)… ciekawe czy by pasowała :).

Zasadniczo to skuter miejski, więc szyba to dla producenta sprawa drugorzędna. Myśle, że w 200i jest zupełnie inne zawieszenie niż w 50ccm, choćby ze względu na prędkości.

amortyzatory mogą być inne… koło tylne w 200ichyba też jest większe, jednak ogólnie chodzi mi o fakt, że ogólnie tym modelu dobrze “przypasowana jest” długość pojazdu (rama), wielkość kół i dobrze “wycelowany” środek ciężkości (tak mi się wydaje jak porównywałem np do Agility czy mniejszych - ale to wrażenie subiektywne). Po prostu ND prowadzi się pewnie… a np wrażenia takiego nie miałem np z Agi (może dlatego że jakiś taki “wąski” i czułem się niepewnie - po za tym pozycja kierwocy w mniejszych modelach mi nie pasuje - tu mogę po prostu wyciągnąć nogi). Po prostu te “drobne kwestie” zadecydowały o wyborze ND 50, a nie np. Agility… chyba jakbym się (o ile) już zdecydował na “Agi” to jużz 16`` kołami jak już (Agility City).

Raf, masz racje w 100% Środek ciężkości jest stosunkowo nisko dzięki bakowi w “podłodze”- ND prowdazi się zupełnie inaczej niż np. S9