40 lat i pierwszy dwukołowiec w życiu już byłem pewny zakupu ....

miałem kupić kymco agility 2T wyprzedaż z 2013 roku 4400zł , opinie na forach dobre , tylko to ale:( wyczytałem że po 2011 roku kymco przenieśli do Chin , jeżeli mam kupować chińczyka to kupię za 3000 a nie za 4400 >
co sądzicie ? o zakupie za takie pieniądze musi to być 50 i 2T

dziś byłem w popytać w serwisie coś nie coś o skuterach , i stał tam używany peugeot kupiony na giełdzie w niedziele a w środę już stanął na drodze i warsztat , nie znam się tylko jakieś moduły i gaźnik - prawie 1000 zł

ale wracając do kymco czy ktoś mam kymco robiony w chinach ??

To, że Kymco składany jest czy robiony w Chinach, nie ma najmniejszego znaczenia. Peugeot też jest składany w Chinach.
Bierz Kymco i nawet się nie zastanawiaj.

Kymco nie przeniosło się do Chin. Niektóre modele sa produkowane na zlecenie w chinach, ale podobno też są lepszej jakości. Wiem, ze Vitality 2T jest z Tajwanu, myślę, że Agility 2T też ;)

Ja jeżdżę na co dzień tym Agility FR 50 2T i zwyczajnie śmiga bez żadnych problemów. Byłem na 1wszym przeglądzie - solidnie mechanik podszedł do tematu i jeździłem dalej. Teraz powoli zbliża się następny przegląd po 1000 km i tyle. Bez żadnych niespodzianek - miło się jeździ. Spala 3.5l na 100km i odrobinę oleju. Ja polecam.

Też mam wersję z Państwa Środka (jak to czasem różne wyroby są określane żeby nie użyć słowa Chiny), tyle że Agility City 125. Jeżdżę codziennie, jak na razie 650 km za mną, więc ciężko mówić o sprawowaniu się sprzętu w dłuższym okresie czasu, póki co miałem jedną strrraszną awarię - po 400 km zmienił się dźwięk tłumika - jak się okazało od wibracji zgubiłem taką tajemniczą śrubkę zaślepiającą znajdujący się z boku kolanka otworek. Wkręciłem śrubkę zastępczą i póki co koniec problemów. Jeżdżę generalnie w każdych warunkach, w deszcz też.
A w Chinach zrobią wszystko, od najgorszego goowna, po wyroby bardzo dobrej jakości - wszystko zależy od wymagań klienta i kontroli jakości.

Dzięki za odpowiedzi , no więc co dalej : zadzwoniłem do siedziby Kymco Polska i powiedzieli że jeżeli kupię skuter w innym miejscu niż będę robił przeglądy to będą na mnie krzywo patrzeć i doliczą mi więcej , zaproponowali mi abym skuter kupił obok mnie czyli w punkcie dealerskim w Przemyślu a nie jak chciałem w Krakowie ze względu na promocje które dawał Kraków

Mam pytanie co ile robi się przegląd w kymco i ile to kosztuje

zassij manual do kymco co se upatrzyłeś i bedziesz wiedział
na stronie motorlandu mają na ogoł www.motor-land.com.pl

Warto troszkę dopłacić na starcie i serwisować tam gdzie się kupiło pojazd (o ile oczywiście ma dobre opinie), odbijesz sobie tę stratę w późniejszym serwisowaniu. Zniżki dla stałych klientów itp.

Cały świat produkuje w Chinach, włącznie z "markowymi". Różnica polega tylko na tym, że jedni celują w rynek ekonomiczny a inni w górną półkę i w zależności od tego, jaki kapitał wyłożysz - taką jakość dostaniesz. A to, że chińska produkcja jest kojarzona głównie (dla niektórych nieświadomych "tylko") z dolną półką ekonomiczną wynika z faktu, że na ten segment jest najwięcej zamówień na świecie. Zatem mają wprawę.

Ot cała tajemnica :)

Przeglądy w Kymco są po 300, 1000, a potem co 2000 km.
Mnie przegląd po 300 km kosztował 247 zł, z czego robocizna to 149 zł, reszta to oleje i płukanka.