Kymco Super 8 Blokady i spalanie

Witam
Kupiłem w Niemczech Kymco Super 8 2T z blokadą 'mofa', skuter rozpędza się do 30km/h. Rozejrzałem się w nim i w wariatorze zdjąłem pierwszą blokade - były to dwie nakrętki dzięki którym skuter rozpędza się 38km/h, sprawdziłem blokady na gaźniku, w filtrze powietrza ale nic nie ma. Odkręciłem tłumik i na rurze był ogromny pierścień zwężający, wyjąłem go i złożyłem skuter z powrotem. Skuter stał się zrywniejszy, po odpaleniu szybciej rozpędza się do 38km/h w takim razię rozkręciłem tłumik jeszcze raz, w rurze już nic nie było więc uciąłem ślepą kiszke. Po tym zabiegu skuter rozpędza się do 40km/h w mgnieniu oka i z ledwością dociąga do 43km/h. Chciałbym nim jeździć chociaż 55km/h, ale już nie wiem co mam zrobić.

Sprawa druga to spalanie, model ten nie ma regulowanej iglicy więc pozostaje mi spora regulacja lub wymiana gaźnika jedynie? Słyszałem, że skutery palą max. 3l/100km. Mój spala 5l/80km przy unormowanej jeździe czyli na jednym obrocie bez hamowania, przyspieszania itd. W mieście przy hamowaniu i przyspieszaniu skuter pali jak smok

Dziękuje z góry za pomoc.

http://www.jednoslad.pl/forums/topic/kymco-super-8-blokada
oraz
http://kymcosuper8.blogspot.com/p/blokady-w-kymco-super-8-blokady.html

Dziękuje za odpowiedź. W takim razie z pierwszego tematu wnioskuje aby uciąć rurke w filtrze powietrza i to pomoże oraz z drugiego, że do przycięcia a najlepiej do wymiany jest modul, do przycięcia jest fioletowy kabelek? Proszę o odpowiedź osoby, która posiada ten model skutera, nie chciałbym go uszkodzić i czy też musiała wymieniać moduł aby przyspieszyć skuter z fabrycznych 45km/h bo żadne blokady nic nie dawały jak u mnie.