Generic Cracker-jaki sportowy tłumik założyć.?

Witam. Załozyłem do cracera nowy cylinder 65cm z głowicą i tłokiem a on cały czas taki sam mółowaty jak był czyli v/max 60-65 km/h. Pytanie dlaczego.? A drugie pytanie jaki tłumik by do niego pasował i coś by osiągi poprawił.? Mam niby sportowy wydech ale samoróbke wiec sami wiecie co to za szajs...Z góry dzieki za pomoc

a jaki cylinder założyłeś?

Witam cie
A więc zmiana samego cylindra nic za bardzo ci nie da musisz wymienić kilka części obowiązkowo na pewno jako pierwsza zmiana to dysza główna zacznij od 75 w razie potrzeb większą ponieważ na oryginalnej będzie łapać temperatury co spowoduję zatarcie druga rzecz rolki kup tak od 3g do 8g bo będzie trzeba po kombinować by dobrze ci to śmigało rzecz druga to sprężynki sprzęgła stopień rozciągliwości zależy od twoich potrzeb jeżeli masz blokady trzeba po ściągać jak bym miał wymieniać tłumik wybrał bym http://allegro.pl/tlumik-do-skuterow-2t-kolanko-keeway-fact-matrix-i6385202626.html moim zdaniem wystarczający

mam fajny filmik który może ci pomorze mi pomógł z czego dziękuję wykonawcy https://www.youtube.com/watch?v=U_HVPrPg2ag

dzięki za odpowiedzi:-) Teraz tak cylinder jest 65cm WM i z reką na sercu miałem dysze o rozmiarze czterdzieści pare wiec ja wykreciłem i zmieniłem na szesciedziąt pare coś NIE PAMIETAM DOKŁADNIE, tak mi sprzedawca doradził. Nic to nie dało.... I oglądam teraz filmik za który ci bardzo dziękuje bo o tej blokadzie na filtrze powietrza nie wiedziałem. Reakcja jest taka ze silnik na sekunde dostaje mega powera a po chwili buuuuu i zero reakcji i zgaśnie...

nie ma sprawy po zmianie dyszy trzeba wyregulować gaźnik to podstawa może być tak że dostaje za dużo powietrza z filtra radził bym ci kupić nowy ja kupiłem gąbkowy za 15 zł działa lajtowo co do cylindra jako pierwszy cylinder 70cc kupiłem za niecałe 100 zł z przesyłką właśnie z firmy WM motor efekt taki że płakałem jak wypychałem go pod górę na której mieszkam ponieważ zabezpieczenie sworznia tłoka spadło i mi go roz ''......'' waliło w mak więc ja nie polecam potem kupiłem moto force już na 400 zł i śmiga jak należy więc jak już chcesz go modernizować gorąco polecam zainwestować w coś lepszego na pewno się skuter odwdzięczy

ja bym wymienił jeszcze wariator ale nie polecam moretti sytuacja podobna fajnie chodził do 1000km a potem część na której są ślizgacze nie wiem jak to sie nazywa fachowo ale frezy się obrobiły i zaczął mi się okręcać polecam coś droższego ale na pewno wytrzymalszego a sprzęgło wymieniłem dopiero po 10000km a wariator wymieniłem w końcu na moto force i mam go już no ponad 1000km

dobrze dobrze a powiedz mi jak bym teorytycznie wyjął z cylindra tłok to w jakim prawidłowym stanie powinien on byś.? Cały srebny czy cały ood oleju czy powinno tam byś sucho.? Moze i głupie pytanie ale dopiero wchodze w ten temat:-)

A proponujesz markowe czesci i cie rozumiem ALE tłumik doradzasz taki z niskiej półki wyjasnisz mi dlaczego.?

sucho nigdy tam nie powinno być dekiel tłoka może być osmolony to normalne ale nie w bardzo dużym stopniu problemy mogą wystąpić też po złym zamocowaniu tłoka, tłok ma takie dwie dziurki na boku powinny być ustawione na sworzniu w górę cylindra

montowałem tłok z strzałkami w strone wydechu wiec jest możliwa pomyłka.???? A 200 km juz przejechałem od tygodnia

to jest ok a powiedz mi jakie podkładki dałeś pod cylinder

takie co były w zestawie czyli pod cylinder chyba taka papierowo materiałowa a miedzy cylek a głowice metalowa

ok bo chodzi o to że dają czasami metalowe a je z kolei trzeba wysmarować z umiarkowaniem specjalnym sylikonem kiedyś nie dałem i coś tam ciekło, pytałeś czemu proponuję ci wydech z niższej pułki sorki że teraz ale nie zauważyłem pytania, dlatego ponieważ on niema jakiegoś większego znaczenia chodzi tylko by nie miał w sobie blokad takie są puste w środku i nic nie zwalnia wydalanie spalin więc tu nie ma co przepłacać no może że chcesz by przy okazji ładnie wyglądał to polecam ci taki http://allegro.pl/tlumik-wydech-sportowy-polini-funky-50-70cc-i6372965734.html oczywiście tych pod głowicą nie smarujemy niczym

no ok:-) Powiem ci szczerze ze 9 miesiecy temu dałem za skuter 1000zł a 1300zł juz w niego włożyłem bo co chwile cos sie zepsuje i To bez Tuningu.... I cały czas mi swiece zalewa a robili to w orginalnym salonie zippa. Rece opadaja ale dzieki za pomoc :-)

mogę ci podrzucić jedną sugestię jeśli nie chcesz przepłacać a myślę że nie kup coś takiego http://allegro.pl/silnik-4t-nie-125-cc-a-175cc-zipp-romet-barton-i6104924970.html?reco_id=abd06f2f-3fab-11e6-ab76-56847afe9799&ars_rule_id=201 pytałem się gościa z czym sie to je za cały komplet gaźnik z elektroniką by to śmigło wyjdzie mnie koło 2200zł warto kupić coś takiego i mieć spokój z tuningiem i nie potrzebnymi wymianami bo na tym sprzęcie po dotarciu spokojnie pojedziesz koło 140km/h bez odblokowywania i grzebania w silniku jedyne co to raz na rok zmienić na stary silnik by przeszedł przegląd jak uważasz ?

Mój skuter by takiej mocy nie wytrzymał :-D A przeglądy masz teraz na dwa lata
.

zgadzam się przeglądy są na 2lato,bo sam nie dawno taki robiłem.

hmm rejestrowałem skuter z pół roku temu gdzie miał przegląd na 2 lata ale zmienili mi w dowodzie na rok nie wiem czemu

dziwne ja też rejestrowałem jakieś pół roku temu i normalnie podbili mi na 2lata i nic mi nie zmieniali,na rok czy coś,tylko diagnosta mi powiedział,że pierwszy po zakupie nowego jest na 3lata a potem co 2lata i,że nie będzie jaż bezterminowych