mam nietypowy problem w swoim motorowerze
jak jeżdżę sam to w miarę to nie występuje, ale gdy już ze mną jeździ kolega do pracy to mam straszne wibracie na kierownicy
jadąc na prostej drodze bez wertepów kierownica chodzi mi odwrotnie do wskazówek zegara przy prędkości od 30 wzwyż.
Co robić? POMOCY !!
co to znaczy że kierownica chodzi odwrotnie do wskazówek zegara?
standardowo wibracje na kierownicy pochodzą od:
- krzywych tarcz
- zcentrowanych/zwichrowanych obręczy
- niedopompowanych lub wadliwych opon
- wywalonych łożysk
- zbyt miękkich lag
- zwichrowanych półek
- luźnego mocowania lagi
- nierównomiernej pracy lag
- luzów/niesprawności łożyska w główce ramy
- wywalonych gum w zawieszeniu wahacza
- pęknięcie półek
zanim zaczniesz wymieniać zobacz kluczem czy wszystkie śruby w okolicy przednich lag, osi kół, półek masz podokręcane i czy to trzyma.
czasem po założeniu kufra lub przy większym obciążaniu pomagają cięższe ciężarki na kierownicy
chodzi mi kierownica przód lewo tył prawo i tak w kółko mam dobre opony bo to nowa maszyna nieco ponad miesiąc ma
przód lewo tył prawo... wybacz ale rozmawiasz z debilem i musisz jaśniej.
Co do tego że to nowa maszyna - myślisz że to jest argument na to że opony nie są byle jakie lub odkształcone? Mógł stać bez powietrza i guma się odkształciła lub przemieściła na feldze, napompowali i jest krzywo.
A skoro jest nowa to chyba na gwarancji? To nie prościej to zgłosić przy przeglądzie?