F.B Mondial Sport Classic: Dane techniczne, cena i opinie

F.B Mondial Sport Classic “Pagani” to jeden z najciekawszych przedstawicieli nurtu neo-retro. Co najważniejsze: motocykl dostępny jest w dwóch wersjach silnikowych – 125 ccm i 250 ccm. Kto by się nie skusił? 

Sport Classic wygląda jak koncept, ale w praktyce to pełnoprawne motocykle oparte o trzon oferty marki F.B Mondial – modele HPS. F.B Mondial Sport Classic oferowany jest w dwóch wersjach pojemnościowych, 125 ccm i 250 ccm. Oczywiście obydwie spełniają obecne normy emisji spalin i wymogi homologacyjne.

  • Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy
  • Pojemność: 249 cm3
  • Średnica cylindra/skok: 77 x 53,6 mm
  • Stopień sprężania: 11,5 : 1
  • Moc maksymalna: 18,5 kW przy 9000 obr/min.
  • Moment obrotowy: 22 Nm przy 7000 obr/min.
  • Smarowanie: mokra miska olejowa
  • Układ chłodzenia: ciecz
  • Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa
  • Rozruch: elektryczny
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
  • Pojemność zbiornika paliwa: 9 litrów
  • Długość: 1980 mm
  • Szerokość: 650 mm
  • Wysokość: 1050 mm
  • Rozstaw osi: 1370 mm
  • Prześwit: 145 mm
  • Wysokość siedzenia: 775 mm
  • Zawieszenie przód: 41 mm widelec USD / skok 90 mm
  • Masa na sucho: 135 kg
  • Maksymalna liczba osób: 2
  • Przedni hamulec: 4-tłoczkowy zacisk mocowany radialne / tarcza 280 mm
  • Tylny hamulec: 1-tłoczkowy pływający / tarcza 220 mm
  • Przednie koło: 2,15 x 18''
  • Tylne koło: 2,75 x 17''
  • Przednia opona 100/80 x 17''
  • Tylna opona: 140/80 x 17''
  • Kolor: Niebieski

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button