Najprawdopodobniej na dniach poznamy nowy model z rodziny Scrambler Ducati. I mówiąc “nowy” mam na myśli nowy, nie bazową 800-kę z innymi końcówkami kierownicy.
O tym, że Ducati pracuje nad nowym modelem Scramblera mówi się od dawna. Pojedyncze szpiegowskie zdjęcia obiegały internet nawet w zeszłym roku, choć w kilku przypadkach okazywało się, że dotyczą modelu Desert Sled.
Tak czy inaczej, jest prawie pewne, że na nadchodzących wielkimi krokami targach EICMA zobaczymy nowy modele z rodziny Scrambler. Scrambler 1100 miałby być napędzany chłodzoną powietrzem jednostką napędową, która kiedyś znajdowała się w w dużych Monsterach (silnik Desmodue Evoluzione). Oczywiście, silnik byłby dostosowany do współczesnych norm.
Duży Scrambler byłby uzupełnieniem oferty i strzałem w kierunku BMW R nineT oraz doświadczonych motocyklistów. Kampanie reklamowe standardowego Scrambera koncentrowały się na nowych motocyklistach, osobach które jeżdżą po mieście i / lub wracają do motocykli. 1100 mógłby być kierowany do motocyklistów, którzy zdecydowani są na purystyczny motocykl nie z powodu lans marketingu, który za nim stoi, ale z powodu tego, że przypomina im motocykle, którymi jeździli przed laty. Lub z powodu tego, że chcą sprzęt nieskomplikowany, ale mocny. Dlatego jednostka o większej pojemności byłaby wskazana.
Scrambler 1100 świetnie uzupełniałby ofertę. Obok 800-ki w różnych odmianach i najtańszej 400-ki (Sixty2), 1100 mogłoby być topowym, najdroższym modelem.
Nie pozostaje nic innego jak czekać na targi EICMA.
Źródło: A&R