Ducati Diavel Diesel 2017: Byliśmy na premierze limitowanej edycji tego motocykla

Obok odmiany Titanium oraz Carbon, Diesel jest kolejną specjalną edycją Ducati Diavel. Motocykl robi piorunujące wrażenie. Wkrótce także zawita do Polski, gdzie z pewnością znajdzie chętnych.

Sygnatura “Diesel” jednak nie oznacza, że znajdziecie tutaj silnik wysokoprężny (ha ha). Diesel to znana chyba wszystkim marka odzieżowa, która uczestniczyła podczas projektowania licznych detali stylistycznych tej wersji Diavela. Motocykl wygląda jak robota wybitnego warsztatu customowego. Największe wrażenie robi skórzana kanapa i zadupek. Wyjątkowo prezentuje się także zbiornik paliwa i owiewki. Maszyna robi piorunujące wrażenie.

Pod tymi wszystkimi elementami drzemie oczywiście serce Testastretta o mocy 162 KM, które rozpędza to monstrum do setki w 2.8 sekundy, przy tym zapewniając ogromną ilość radości z jazdy.

Ducati Diavel Diesel 2017 zostanie wyprodukowany w ilości 666 sztuk, a każdy egzemplarz będzie posiadać indywidualny numer. Część tej serii trafi do Polski w cenie, uwaga… 110 900 zł!

  • SILNIK
  • Typ Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
  • Pojemność 1198,4 cm3
  • Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
  • Moc maksymalna 119 kW (162 KM) przy 9250 obr/min
  • Maks. moment obrotowy 130,5 Nm przy 8000 obr/min
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
  • Skrzynia biegów 6-biegowa
  • Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
  • PODWOZIE
  • Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
  • Zawieszenie przednie 50 mm widelec Marzocchi upside down z pełną regulacją, golenie z pokryciem DLC
  • Opona przednia Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
  • Zawieszenie tylne Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
  • Opona tylna Pirelli Diablo Rosso II 240/45 ZR17
  • Skok koła (przód - tył) 120 mm - 120 mm
  • Hamulec przedni Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, z Bosch ABS w standardzie, tarcze 320 mm
  • Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS
  • WYMIARY I WAGA
  • Masa "sucha" 210 kg
  • Masa własna (z płynami) 239 kg
  • Wysokość siedzenia 770 mm
  • Rozstaw osi 1580mm
  • Pojemność zbiornika paliwa 17 l
  • Ilość miejsc Dwuosobowy
  • INTERWAŁY PRZEGLĄDOWE
  • 15 000 km lub 12 miesięcy
  • ZUŻYCIE PALIWA I EMISJE
  • Zużycie paliwa 5,2 l/100 km
  • CO2 123 g/km; Euro 4
  • WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
  • Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
  • Ride by Wire
  • Przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji
  • Zaślepka siedzena pasażera
  • Skórzane siedzenie i inne modyfikacje Diesel
  • Reflektor z dziennym światłem LED

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button