BMW S 1000 RR: Dane techniczne, cena i opinie

Jeden z supermoto od BMW – S 1000 RR, a oto jej kolejna odsłona, jeszcze lepiej dopracowana i uzupełniona o innowacyjne technologie. W standardzie znajdziemy w motocyklu zastosowany układ DTC dbający o trakcję podczas jazdy. Idealna propozycja na tor wyścigowy, która pomoże Ci stanąć na podium podczas zawodów.

A skoro wyścigi to i silnik chłodzony cieczą o nieprzeciętnej mocy. W tym przypadku cztery cylindry i 199 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 113 Nm przy 10 500 obrotach na minutę. W motocyklu dostępne trzy tryby jazdy: Rain, Sport i Race. Elektroniczna manetka gazu umożliwia precyzyjne dawkowanie olbrzymiej mocy, jaką posiada ten motocykl.

  • Silnik
  • Typ Chłodzony wodą/olejem, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy
  • Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 49.7 mm
  • Pojemność 999 cm3
  • Moc znamionowa 146 kW (199 KM) at 12.500 rpm
  • Maks. moment obrotowy 113 Nm przy 10.500 obr/min.
  • Stopień sprężania 13.0:1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny, zmienna rura dolotowa
  • Kontrola emisji spalin Dwa 3-drożne katalizatory o obiegu zamkniętym, kontrola emisji zgodna z normą EU-4, elektronicznie sterowane zawory interferencyjne
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 6,7 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super i premium, o liczbie oktanowej 95-98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98).
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator 406 W
  • Akumulator 12 V / 9 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping
  • Skrzynia biegów 6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
  • Napęd Łańcuch 17/45
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Rama mostkowa z odlewu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, O 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, płynna regulacja tłumienia kompresji i odbicia
  • Skok zawieszenia przód/tył 120 mm / 120 mm
  • Rozstaw kół 1438 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 96,5 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 66,5°
  • Koła Odlew aluminiowy
  • Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17“
  • Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17“
  • Opony, przód 120/70 ZR 17
  • Opony, tył 190/55 ZR 17
  • Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, stałe zaciski czterotłoczkowe
  • Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 220 mm, pływający zacisk jedno tłoczkowy
  • ABS BMW Motorrad Race ABS (częściowo zintegrowany), odłączalny, tryby jazdy do wyboru
  • Wymiary/masy
  • Długość 2050 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 826 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1140 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 815 mm
  • Długość łuku krokowego na pusto 1805 mm
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 208 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 407 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 199 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17,5 l
  • Rezerwa paliwa około 4 l

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button