Aktualnie czytasz:
BMW R NINET SCRAMBLER: Dane techniczne, cena i opinie
0

Nadszedł czas na przedstawienie minimalistycznego BMW R nineT Scrambler. Niekonwencjonalny o oryginalnym wyglądzie i sporej mocy pod tyłkiem. Wyposażony on został w silnik o pojemności 1200 cm3 i mocy 110 KM. Elektroniczny wtrysk pozwala zmniejszyć średnie spalanie.

W R NINET Scrambler zainstalowano zupełnie nowy prędkościomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem. Oprócz tego gniazdko umożliwiające naładować telefon, bądź podpiąć GPS’a. System ABS w standardzie. Motocykl może pochwalić się wyjątkowym dźwiękiem, który przykuwa uwagę.

 
Czytaj
REKLAMA

Bajaj Pulsar 125: Witamy w Polsce!

Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają portfolio modelowe marki Bajaj w Polsce. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie – w Indiach. 12 KM, 11 Nm i gwarancja niezawodności oraz radości z jazdy na każdym kilometrze.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony powietrzem/olejem czterosuwowy silnik typu Boxer, dwa wałki rozrządu, cztery promieniście ułożone zawory na cylinder, centralnie montowany wałek wyrównawczy
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 81 kW (110 KM) przy 7750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 116 Nm przy 6000 obr/min.
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin 3-drożny katalizator o obiegu zamkniętym, spełnia normę emisji EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, liczba oktanowa 95-98 (podane osiągi przy LO 98)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 720 W
Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Sprzędło jednotarczowe, suche, hydrauliczne
Skrzynia biegów Sześciostopniowa skrzynia biegów o stałym zazębieniu, śrubowe koła zębate
Napęd Wał napędowy
Zawieszenie/Hamulce
Rama Trzy-częściowa rama składająca się z jednej przedniej i dwóch tylnych części, silnik i skrzynia biegów jako element przenoszący obciążenie, odczepiana rama siedzenia pasażera do jazdy w pojedynkę.
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, rury nośne o średnicy 43m
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewane z aluminium jednoczęściowy widelec z wahaczem BMW Motorrad Paralever; Rozpórka centralna, wstępne napięcie ustawiane bezstopniowo za pomocą klucza hakowego, ustawiane tłumienie siły dobicia
Skok zawieszenia przód/tył 125 mm/140 mm
Rozstaw kół 1522 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 116,1 mm
Kąt nachylenia główki ramy 61°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.00 x 19″
Rozmiar obręczy, tył 4.50 x 17″
Opony, przód 120/70 R 19
Opony, tył 170/60 R 17
Hamulce, przód Dwie tarcze, średnica 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, z pływającym, dwutłoczkowym zaciskiem; średnica tarczy 265 mm
ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary/masy
Długość 2175 mm
Szerokość (z lusterkami) 880 mm
Wysokość (bez lusterek) 1330 mm
Wysokość siedzenia 820 mm
Długość łuku krokowego 1830 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 220 kg
Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 210 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17 l
Rezerwa paliwa Około 3,5 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
6 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
50%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
50%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości