BMW R nineT: Dane techniczne, cena i opinie

Oryginalny R nineT gotowy na dalekie podróże i zwiedzanie pięknych krajobrazów, jednak świetnie poradzi sobie on również w miejskich warunkach. Lawirowanie pomiędzy samochodami nie jest dla R nineT od BMW wyzwaniem. Zwinny motocykl poradzi sobie nawet w najwęższych miejscach.

Silnik chłodzony powietrzem w układzie bokser o mocy sięgającej 110 KM. Prędkość jaką jesteśmy w stanie rozwinąć na tym motocyklu wynosi ponad 200 km/h. Niebanalny design i najwyższa jakość przyciągnie wielu zdecydowanych klientów, którzy poszukują bezkompromisowego jednośladu.

 

  • Silnik
  • Typ Chłodzony powietrzem/olejem czterosuwowy silnik typu Boxer, dwa wałki rozrządu, cztery promieniście ułożone zawory na cylinder, centralnie montowany wałek wyrównawczy
  • Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
  • Pojemność 1170 cm3
  • Moc znamionowa 81 kW (110 KM) przy 7,550 obr/min.
  • Maks. moment obrotowy 116 Nm przy 6,000 obr/min.
  • Stopień sprężania 12.0 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do kolektora ssącego / cyfrowe sterowanie z odcięciem dopływu paliwa, podwójny zapłon
  • Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa przy stałej prędkości 100km/h 5,3 l/100 km
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, liczba oktanowa 95-98 (RON) (podane osiągi przy 98 RON)
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 720 W
  • Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Sprzęgło jednotarczowe, suche, hydrauliczne
  • Skrzynia biegów Sześciostopniowa skrzynia biegów, zmieniana nożnie z śrubowymi kołami zębatymi
  • Napęd Wał Kardana
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Cztero-częściowa rama składająca się z przedniej i trzech tylnych części, jednostka nośna silnika skrzyni biegów, rama siedzenia tylnego usuwana do jazdy w pojedynkę
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 46 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewane z aluminium jednoczęściowy widelec z wahaczem BMW Motorrad paralever; Rozpórka centralna, wstępne napięcie za pomocą pokrętła ustawiane stopniowo hydraulicznie, ustawiane tłumienie siły dobicia
  • Skok zawieszenia przód/tył 120 mm / 120 mm
  • Rozstaw kół 1487 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 107,9 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 63,2°
  • Koła Koła szprychowe
  • Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17
  • Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17
  • Opony, przód 120/70 ZR 17
  • Opony, tył 180/55 ZR 17
  • Hamulce, przód Dwutarczowy, pływające tarcze, Średnica 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski
  • Hamulce, tył Jednotarczowy, Średnica 265 mm, Zestaw podwójny przewodów w stalowym oplocie
  • ABS BMW Motorrad ABS
  • Wymiary/masy
  • Długość 2110 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 900 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1240 mm
  • Wysokość siedzenia 805 mm
  • Długość łuku krokowego 1.795 mm
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa ) 222 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 208 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 18.0 l
  • Rezerwa paliwa Około 3.0 l

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button