BMW R nineT to jedna z najciekawszych propozycji w portfolio niemieckiego producenta. Zarazem to pierwszy motocykl, który daje tak wiele możliwości “indywidualizacji” maszyny.
Damian Śmigielski, Jednoślad.pl. Stoję teraz koło maszyny BMW R nineT. Jest to motocykl, który z fabryki wyjeżdża, wyglądając tak jakby wziął go w obroty warsztat budujący customy i to jest chyba najpiękniejszy motocykl BMW jaki można w tej chwili kupić. Jest zbudowany według takiej idei, która pozwala go modyfikować prawie, że do woli. Samo BMW oferuje do niego bardzo wiele części akcesoryjnych, ale jest też wiele firm, które produkują do niego różne dodatki. Główną różnicą jest chyba instalacja elektryczna. W przypadku innych innych modeli BMW, gdzie jest tak zwana sieć Karbus, tam nie można sobie modyfikować instalacji elektrycznej, przepinać innych żarówek, zakładać innych kierunkowskazów. W BMW R nineT można to zrobić i nawet, jeżeli kupujecie całkowicie fabryczny motocykl to po odkręceniu kilku śrubek może się zupełnie ta maszyna zmienić, wtedy będzie miała pojedyncze siedzenie. Tam obok mnie stoi nineT przygotowany przez jednego z polskich dealerów, dealera z Gliwic. Też maszyna przykuwająca uwagę. Tak jak wspomniałem. To jest BMW, które najbardziej mi się podoba.