BMW F 800 GS ADVENTURE: Dane techniczne, cena i opinie

Motocykl stworzony z myślą o przygodzie, niezwykle wytrzymały i niezawodny. F 800 GS Adventure poradzi sobie z każdą nawierzchnią, co jest jego sporą zaletą. Napędzany jest przez rzędowy silnik w układzie twin. Jego moc wynosi tyle samo, co moc klasycznego F 800 GS, czyli 85 KM.

Niskie zużycie paliwa w połączeniu z 24-litrowym zbiornikiem pozwala na przebycie sporych odległości bez konieczności zatrzymywania się na stacji benzynowej. O tym, że jest to motocykl służący do pokonywania znacznych odległości świadczą zamontowane kufry umożliwiające przewiezienie niezbędnych bagaży.

  • Silnik
  • Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
  • Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
  • Pojemność 798 cm3
  • Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja: 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
  • Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja: 63 Nm przy 4,000 obr/min.)
  • Stopień sprężania 12.0 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
  • Norma emisji spalin EU-4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o minimalnej LO 95, opcjonalne dostosowanie do LO 91
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 400 W
  • Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
  • Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
  • Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 43 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
  • Skok zawieszenia przód/tył 230 mm/215 mm
  • Rozstaw kół 1573 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 64°
  • Koła szprychowe
  • Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21"
  • Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17"
  • Opony, przód 90/90 - 21 54V
  • Opony, tył 150/70 - 17 69V
  • Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
  • Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
  • ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (wyłączalny)
  • Wymiary/masy
  • Długość 2305 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 925 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1450 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 880 mm (obniżone siedzenie: 850 mm, obniżone zawieszenie: 820 mm, siedzenie Comfort: 895 mm, siedzenie Rallye: 920 mm)*
  • Długość łuku krokowego na pusto 1930 mm (obniżone siedzenie: 1880 mm, obniżone zawieszenie 1790 mm, siedzenie Comfort: 1960 mm, siedzenie Rallye: 1990 mm)*
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 232 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 454 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 222 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 24.0 l
  • Rezerwa paliwa Około 4.0 l

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button