BMW F 700 GS: Dane techniczne, cena i opinie
BMW F 700 GS z 75 konnym silnikiem zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy po dowolnie wybranym przez nas terenie. Sprawdzi się zarówno podczas wymijania korków w mieście, jak i pokonamy na nim górskie tereny, po których typowy mieszczuch by nie przejechał.
Motocykl charakteryzuje się dosyć niską wagą, dzięki czemu prowadzi się go znacznie lepiej, a w połączeniu z możliwością zakupienia F 700 GS z nisko osadzoną kanapą, może być to świetna propozycja dla kobiet, które chcą rozpocząć swoją przygodę z dwoma kółkami o większym silniku i mocy.
- Silnik
- Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
- Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
- Pojemność 798 cm3
- Moc znamionowa 55 kW (75 KM) przy 7,300 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
- Maks. moment obrotowy 77 Nm przy 5,300 obr/min (z redukcją mocy: 60 Nm przy 5,000 obr/min.)
- Stopień sprężania 12.0 : 1
- Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
- Norma emisji spalin EU-4
- Osiągi/Zużycie paliwa
- Prędkość maksymalna 192 km/h
- Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4.3 l
- Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 95
- Instalacja elektryczna
- Alternator Alternator trójfazowy 400 W
- Akumulator Typ 12 V / 12 Ah
- Przeniesienie napędu
- Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
- Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
- Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
- Zawieszenie/Hamulce
- Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
- Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 41 mm
- Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahach aluminiowy z centralnym amortyzatorem, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
- Skok zawieszenia przód/tył 170 mm/170 mm
- Rozstaw kół 1557 mm
- Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 95,3 mm
- Kąt nachylenia główki ramy 64°
- Koła Odlew aluminiowy
- Rozmiar obręczy, przód 2.50 x 19"
- Rozmiar obręczy, tył 3.50 x 17"
- Opony, przód 110/80 - 19
- Opony, tył 140/80 - 17
- Hamulce, przód Dwie tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
- Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
- ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
- Wymiary/masy
- Długość 2280 mm
- Szerokość (z lusterkami) 880 mm
- Wysokość (bez lusterek) 1215 mm
- Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 820 mm (obniżone siedzenie: 790 mm, obniżone zawieszenie: 765 mm, siedzenie Comfort: 835 mm, siedzenie Rallye: 860 mm)*
- Długość łuku krokowego na pusto 1810 mm (obniżone siedzenie: 1760 mm, obniżone zawieszenie 1710 mm, siedzenie Comfort: 1840 mm, siedzenie Rallye: 1870 mm)*
- Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 212 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 436 kg (349 kg z obniżonym zawieszeniem)
- Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 223 kg (137 kg z obniżonym zawieszeniem)
- Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l
- Rezerwa paliwa Około 2.7 l
Świetny motocykl jeśli szukamy maszyny jak najbardziej uniwersalnej. Spisze się w codziennych dojazdach w mieście, pojedziemy na niej wygodnie przez Polskę, ale też nie zawiedzie nas przy lżejszym offroadzie. Warto wziąć wersję doposażoną – z ESA, czujnikami ciśnienia w kołach, trybami jazdy. Większość dodatków pasuje od F800GS.