BMW C 400 X 2018: Drugi dzień jazdy, specyfikacja techniczna, wideo

Kolejny dzień za sterami nowego maxi skutera BMW C 400 X, prosto z europejskiej premiery, która właśnie odbywa się we Włoszech. C 400 X to przede wszystkim nowoczesna technologia i świetne wyposażenia. A słuchając tego co mówi Leszek – całość robi piorunujące wrażenie. 

To już drugi dzień jazd testowych na BMW C 400 X. Leszek wybrał się do Włoch, gdzie przełożył nogę przez nowy maxi skuter bawarskiej marki. A C 400 X to przede wszystkim sporo nowości i zaskoczeń. Wielki “tablet” TFT komunikujący się z telefonem. LED-owe oświetlenie, mocny silnik i… azjatyckie pochodzenie (jeśli brać pod uwagę miejsce samej produkcji).

C 400 X ma wszystkie składniki, żeby namieszać w segmencie miejskich średniaków premium. Pełna recenzja już niedługo!

BMW C 400 X – ze strony producenta

Dynamiczna miejska jazda

W dzisiejszych czasach mobilność w mieście nie oznacza tylko przemieszczanie się z punktu A do punktu B. Nie chcesz niczego przegapić i skorzystać z wszystkiego, co miasto ma Ci do zaoferowania – nawet, jeśli ciągle jesteś w ruchu? C 400 X daje Ci tą możliwość. Czy jesteś stale w kontakcie z siecią? To tak jak C 400 X. Ten dynamiczny, średniej wielkości skuter BMW Motorrad zapewnia maksymalną radość z jazdy w miejskim otoczeniu. Weź ze sobą swoją ulubioną muzykę i słuchając jej podczas jazdy odkrywaj miasto na nowo. Możesz też zaplanować spotkanie z przyjaciółmi nie zsiadając ze skutera, za pomocą podłączonego smartfona. Dzięki temu możesz kontynuować swoją podróż przez metropolię. Dzięki C 400 X Twoje miasto i trasy stają się dużą, otwartą przestrzenią. Własną, otwartą przestrzenią, z którą możesz zrobić co tylko zechcesz tak aby czerpać jak najwięcej radości z jazdy.

Zwrotny, zwinny i rozpoznawalny w całym mieście

Jak sugeruje jego design, średniej wielkości skuter C 400 X jest wprost stworzony do miasta – lekki i zwrotny. Elementy wykończenia w kształcie litery V sprawiają, że jego przód wygląda dynamicznie i mobilnie – jego sylwetka podkreśla, że C 400 X doskonale sprawdza się w ciasnych zaułkach i w gęstym ruchu. Dodatkowo, C 400 X to ucieleśnienie niezawodnego i wiarygodnego ducha GS: właściwe proporcje, sugestia przedniego błotnika, wyraźne oddzielenie lakierowanych elementów wykończenia, duży asymetryczny reflektor z światłami LED oraz charakterystycznymi, poziomymi światłami do jazdy dziennej w kształcie litery Y. Owiewki nie tylko podkreślają, jak dobrze sprawdza się w mieście, ale także chronią przed wiatrem i złymi warunkami pogodowymi. Smukły tył skutera to widomość dla wszystkich, których zostawiasz w tyle: jak prosto, szybko i bez stresu można przemieszczać się w miejskiej dżungli.

Pełna łączność na ulicach całego miasta

Funkcja BMW Motorrad Connectivity to prawdziwa innowacja w klasie średniej wielkości skuterów. Dzięki temu specjalnemu wyposażeniu możesz z podłączyć smartfon bezpośrednio do swojego skutera. Po raz pierwszy, w skuterze C 400 X można podłączyć telefon do wyświetlacza TFT i sterować nim intuicyjnie za pomocą kontrolera wielofunkcyjnego. Szukasz idealnej muzyki pasującej do Twojej przejażdżki po mieście? Fabryczna opcja Connectivity Ci to umożliwi. Chcesz wybrać najszybszą trasę do Twojej ulubionej restauracji? Dzięki innowacyjnej, wygodnej nawigacji w postaci praktycznych strzałek szybko i bezpiecznie trafisz do miejsca docelowego. Jedziesz po mieście i zastanawiasz się, co teraz robią Twoi znajomi? W połączeniu z systemem komunikacji BMW Motorrad możesz mieć dostęp do listy kontaktów znajdujących się na Twoim smartfonie za pośrednictwem przełącznika wielofunkcyjnego oraz możesz wykonywać i odbierać połączenia nawet podczas podróży.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Idealnie dostosowany do rytmu Twojego miasta

Koncepcja silnika C 400 X została opracowana specjalnie dla tego średniej wielkości skutera i została idealnie dopasowana zarówno do potrzeb Twoich  jak i do potrzeb dużego miasta. Bardzo wydajna konstrukcja zapewnia niskie obroty, wysokie prędkości, wydajne spalanie i minimalne tarcie – czyli, innymi słowy, niskie zużycie paliwa i nieograniczoną, nieskomplikowaną radość z jazdy. Poziomy emisji spełniają oczywiście normy Euro 4. W skrócie: spontaniczne manewry, zwinne przyspieszanie, dynamiczna jazda – dzięki C 400 X z łatwością dorównasz prędkości Twojego miasta.

Synonim wygodnej podróży w miejskiej dżungli

Zapomnij o stresie związanym z przemieszczaniem się po mieście! Poznaj miasto z zupełnie nowej perspektywy dzięki C 400 X. Ten średniej wielkości skuter został zaprojektowany z myślą o doskonałej, wolnej od drgań przyczepności i stabilności zarówno na prostych drogach, jak i w zakrętach. System ABS oraz automatyczna kontrola stabilności (ASC) są również standardem dla większego bezpieczeństwa, nawet w przypadku gorszego stanu nawierzchni. Twój smartfon mieści się w schowku ze zintegrowanym gniazdkiem elektrycznym umożliwiającym ładowanie baterii, dzięki czemu nie przegapisz niczego ważnego podczas podróży czy zwiedzania miasta. Rozkładany kufer flexcase zapewnia dodatkowe miejsce bagażowe na kaski, torby i wiele innych rzeczy jakie miasto ma do zaoferowania.

[trending]

 

  • Silnik: Chłodzony cieczą, jednocylindrowy 4-suwowy silnik rzędowy, cztery zawory na cylinder, wałek rozrządu w głowicy z dźwigienką zaworową, układ smarujący z mokrą miską olejową
  • Średnica cylindra/skok tłoka: 80 mmx69,6 mm
  • Pojemność: 350 cm3
  • Moc znamionowa: 25kW (34KM) przy 7500 obr/min.
  • Maks. moment obrotowy: 35 Nm przy 6000 obr/min.
  • Stopień sprężania: 11,5:1
  • Prędkość maksymalna: 139 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km: 3,5 l
  • Rodzaj paliwa: Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95, przystosowany do benzyny E10
  • Sprzęgło: odśrodkowe, smarowanie z suchą miską olejową
  • Skrzynia biegów: Bezstopniowa przekładnia CVT
  • Napęd: Koła zębate
  • Rama: Konstrukcja z rur stalowych z modułem z odlewu aluminiowego
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła: Widelec teleskopowy, średnica 35 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła: Dwuramienny wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory, regulowane napięcie wstępne
  • Skok zawieszenia przód/tył: 110mm/112 mm
  • Rozstaw kół: 1565 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 81 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy: 63,6 st.
  • Rozmiar obręczy, przód: 4,25 x 15"
  • Rozmiar obręczy, tył: 4,50 x 14"
  • Opony, przód: 120/70 ZR 15
  • Opony, tył: 150/70 ZR 14
  • Hamulce, przód: Dwie tarcze hamulcowe, średnica 265 mm, zaciski czterotłoczkowe
  • Hamulce, tył: Jedna tarcza hamulcowa, średnica 265 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy
  • ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
  • Długość: 2210 mm
  • Szerokość (z lusterkami): 835 mm
  • Wysokość (bez lusterek): 1305 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia: 775 mm
  • Długość łuku krokowego na pusto: 1760 mm
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa: 204 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita: 405 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym): 201 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa: 12,8 l
  • Rezerwa paliwa: Około 4 l

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button