125 ccm
Aktualnie czytasz:
Barton Hyper 125 – nowy motocykl enduro. Znamy dane techniczne i cenę
4

Terenowy charakter tego motocykla podkreśla duży skok zawieszenia i spory prześwit. Już na pierwszy rzut oka widać, że ta 125 ma ochotę pokonywać nie tylko asfaltowe kilometry.

Motocykl ten napędza czterosuwowa jednostka chłodzona powietrzem, o pojemności 125 ccm i mocy maksymalnej 10 KM. Barton Hyper stoi na 17-calowych, szprychowych kołach obutych w uniwersalne opony, które pozwolą na poruszanie się zarówno po asfalcie jak i w terenie. Nad bezpieczeństwem jazdy czuwają hamulce tarczowe, w które wyposażone jest zarówno przednie jak tylne koło. Wyższy skok przedniego zawieszenia typu upside-down oraz tylnego typu monoschock pozwala na lepszą kontrolę motocykla w terenie.

Na koniec najważniejsze – cena. By stać się posiadaczem tego sprzętu należy dysponować wolną kwotą 6999 zł.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
45%
Interesujące
50%
heh...
5%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Michał Brzozowski
Michał Brzozowski
Motocyklami jeżdżę od 2000 roku. Choć przez lata pojawiały się kolejne pasje i zainteresowania, to jednak jednoślady z silnikiem zawsze opierały się nowościom i w moim sercu do tej pory mają pierwszeństwo. Obecnie reprezentuję barwy Szybkiej Turystyki (CBR1100XX) na zmianę z Supermoto i Enduro (DRZ450E SM).
4 Komentarze
  • Robert
    26 sierpnia 2016 at 17:17

    Mam od nich N125 i wkrótce mam zamiar wziąć coś nowego a to zostawić dla syna. Nie powiem, ten Hyper najbardziej mi się podoba. Czy ktoś już ma takiego i może mi coś o nim powiedzieć? Wystarczy mi, że będzie nie gorszy niż mój N125 🙂 🙂 Tak na pierwszy rzut oka to jego największą zaletą jest ten wysoko poprowadzony wydech. U nas w górach jest wiele fajnych ścieżek i skrótów, które musiałem sobie odpuszczać żeby nie pourywać wydechu. W tym enduro nie będę miał tego problemu. Jak macie więcej informacji na jego temat to dajcie cynk będę wdzięczny 🙂

    • Pat
      9 kwietnia 2017 at 12:56

      Bardzo dobry motocykl. Przednie zawieszenie typu Upside-Down, do tego spore koła, jak na takiego malucha naprawdę sprzęt godny uwagi. Powinien się dobrze sprawować na tych fajnych ścieżkach;) Jeżeli ktoś nie potrzebuje ogromnej mocy (której i tak raczej się nie wykorzystuje) tylko szuka czegoś co daje frajdę z jazdy to ma odpowiedź.

  • Kamil
    12 kwietnia 2017 at 13:13
    Plusy

    wygląd
    cena
    brzmienie wydechu
    jazda ogólnie na plus

    Minusy

    nie działający licznik km i prędkościomierz
    lekkie nie dociągnięcia przy wykończeniu
    brakuje odrobine mocy jak na taką maszynę

    Jestem posiadaczem Bartona Hyper nówki od niecałych dwóch tygodni i pierwsze co rzucilo mi się w oczy to nie działający licznik km i prędkościomierz. Są widoczne lekkie niedociągnięcia przy wykończeniu, ale mam nadzieję na poprawkę przy pierwszym przeglądzie i naprawę niedziałających elementów j.w . Jazda jest mega przyjemna super wybiera dziury na polskich drogach, nieźle sprawuje się w terenie, lecz niezbyt wymagających (nie próbowałem go na piaskach czy bagnach)

  • Konrad
    26 maja 2017 at 22:11
    Plusy

    Dynamiczny na pierwszych trzech biegach.
    Rozwija 100 km/h dźwigając 106 kg.
    Wygodna wyprostowana pozycja
    Odpowiedni również dla wyższych bikerów
    Bardzo dobre brzmienie, przy czym nie koniecznie głośne.
    Wydechy i tył motocykla przypomina bardzo Tenere 660, a cała estetyka bardzo, ale bardzo mi odpowiada.
    Bardzo czytelny wyświetlacz, z większością informacji, w tym aktualnie zapiętego biegu.

    Minusy

    Niezbyt solidne osłony zbiornika paliwa. Odebrałem motocykl z połamanymi zaczepami - bezmyślny pierwszy montaż. Naprawiłem je, jednak i tak uważam, że ten element powinien być zaprojektowany i wykonany solidniej.
    Za nisko ustawiony przedni błotnik, czasem ociera o koło. Muszę zrobić fasolki i podnieść do góry.
    Oryginale lusterka ukazują jedynie ramiona.

    Jestem bardzo zadowolony z wyboru modelu. Jedyne czego żałuję to, że nie zgłosiłem tych osłon importerowi. Po jakości pierwszego montażu z dealerem nie chce mieć żadnego kontaktu. Fakt nie wbitego przeglądu zerowego, brak zbieżności kół, fatalnie poprowadzona elektryka, brak kilku śrubek… (Warszawa, Modlińska)