Barton odważnie wkracza na rynek w sezonie 2014. Na rynku ma zagościć nowy, dojrzale wyglądający motorower: Barton FR 50. Ma zdobyć serca miłośników sportowych nawiązań w pięćdziesiątkach.
Pod ciekawie wyglądającym opakowaniem kryje się czterosów chłodzony powietrzem o pojemności 48 ccm3, którego moc maksymalna to 3.3 KM. Do tego Barton FR 50 standardowo wyposażony jest w dwa hamulce tarczowe zawieszone na dwóch, siedemnastocalowych kołach. Całość waży dość sporo, bo aż 112 kg.
Cena modelu Barton FR 50 jeszcze nie jest znana.
Motorower Barton FR 50 z pewnością pojawi się w teście Skuterowo.com w sezonie 2014.
Barton FR 50: Zdjęcia
[nggallery id=151]
Barton FR 50: Dane techniczne
Silnik | Czterosuwowy jednocylindrowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 48cm3 |
Moc maksymalna | 3,3 KM/ 7500 obr/min |
Zapłon | CDI |
Rozruch | Elektryczny/ nożny |
Przeniesienie napędu | Łańcuch |
Hamulec przód / tył | Tarczowy hydrauliczny/tarczowy hydrauliczny |
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2020/700/1110 (mm) |
Rozstaw osi | 1350 (mm) |
Felgi | Aluminiowe 17 przód i tył |
Opony przód / tył | 90/90-17 / 100/80-17 |
Masa pojazdu | 112 |
Poj. zbiornika paliwa | 13 L |
Zużycie paliwa | < 2L / 100 km |
3.3 Km i 112KG – nie wiem, jak to może jechać. Trochę bez sensu są takie 50tki.
To kup se Hondę lub coś podobnego
Stylistycznie całkiem ciekawy, szkoda, że silnik taki słaby.
pro waży 123kg i pod górkę już ledwo ledwo;d.
niestety prawie wszystko jest robione z motorowerów na jednym silnku (fmb), tylna opona oczywiście jak w rowerze..;). Jak dla mnie to prawie Junak 903
Junak 903 był pierwszy oczywiście po Hondzie.
Później Romet zrobił Arrow Fly i teraz Barton FR 50 z niewielkimi zmianami takimi jak wydech.
Rama w tych “motorowerach” jest taka sama, wszystkie te sprzęty różnią się tylko plastikami.
Od zawsze dręczy mnie pytanie: Dlaczego żółtki z yamahy czy hondy nie ruszą dupy do zaprojektowania markowego silnika manual 4t. Ich am6 jest legendarne. A myślę że jego “wersja 4t” byłaby strzałem w 10
I do czego by wsadzili ten manual 4T? Do Tzr? Zlituj się przecież to w ogóle by nie jechało.
Jak dla mnie niebieski jest boski, od roku mam Sprinta RS, chodzi super ale niebieski FR… trzeba by wycisnąć ostatnie oszczędności i może jeszcze uśmiechnąć się do dziadków. Zaczynam działać.. a potem tuning 🙂 oczywiscie
W czwartek będzie u mnie, więc chętnie zrobię jakąś recenzję.
I jak? Posiada go już ktoś? Jakieś wstępne opinie? Pierwsze wrażenia?
Po roku użytkowania jestem zadowolony. W mieście nie brakuje mocy, podjazdy pod górę też nie sprawiają problemu. Delikatny tuning pozwoli wycisnąć dodatkowe konie, ale w sumie nie ma po co. To w końcu nie jest maszyna do szaleństw. 😉 Najcudowniejszy jest tutaj bak, do którego wlewamy full paliwa i zapominamy o nim na miesiąc. Z 13 litrów możemy spokojnie wycisnąć ponad 500 km (w porywach nawet 600) To świetny wynik.
ja mam go już 2lata jak narazie sprzęt nie zawodny chociaż zdażały się sytuację kiedy miał problem z odpaleniem chociaż mogło to być spowodowane tym że jest w nim cylinder 80 i gaźnik większy na chamowni udało mu się wycisnąć 5.3 km co mnie nawe zdziwiło że aż taka zmiana ale na lepsze prędkość maksymalna to teraz 137 kmh co jest bardzo dobrym wynikiem w mieście zbiera się żwawo z pod świateł ruszam jako pierwszy jak na chiński sprzęt to mogę go naprawdę polecić spalanie co normalne wzrosło bardzo w gurę na jednym baku moge jeździć maksymalnie tydzień ale naprawdę warto było w niego zainwestować nie stety pojawiły sie też komplikację takie jak dostrojenie tego w całość itp. Pozdrawiam i polecam 🙂