Aktualnie czytasz:
Barton FR 50: Nowy motorower na sezon 2014
12

Barton odważnie wkracza na rynek w sezonie 2014. Na rynku ma zagościć nowy, dojrzale wyglądający motorower: Barton FR 50. Ma zdobyć serca miłośników sportowych nawiązań w pięćdziesiątkach.

Pod ciekawie wyglądającym opakowaniem kryje się czterosów chłodzony powietrzem o pojemności 48 ccm3, którego moc maksymalna to 3.3 KM. Do tego Barton FR 50 standardowo wyposażony jest w dwa hamulce tarczowe zawieszone na dwóch, siedemnastocalowych kołach. Całość waży dość sporo, bo aż 112 kg.

Cena modelu Barton FR 50 jeszcze nie jest znana.

Motorower Barton FR 50 z pewnością pojawi się w teście Skuterowo.com w sezonie 2014.

Barton FR 50: Zdjęcia

[nggallery id=151]

 

Barton FR 50: Dane techniczne

Silnik Czterosuwowy jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Pojemność 48cm3
Moc maksymalna 3,3 KM/ 7500 obr/min
Zapłon CDI
Rozruch Elektryczny/ nożny
Przeniesienie napędu Łańcuch
Hamulec przód / tył Tarczowy hydrauliczny/tarczowy hydrauliczny
Wymiary (dł./szer./wys.) 2020/700/1110 (mm)
Rozstaw osi 1350 (mm)
Felgi Aluminiowe 17 przód i tył
Opony przód / tył 90/90-17 / 100/80-17
Masa pojazdu 112
Poj. zbiornika paliwa 13 L
Zużycie paliwa < 2L / 100 km
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
77%
Interesujące
15%
heh...
8%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
12 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe condoor
    18 kwietnia 2014 at 10:13

    I jak? Posiada go już ktoś? Jakieś wstępne opinie? Pierwsze wrażenia?

  • Grzegorz
    25 lutego 2016 at 18:34

    Po roku użytkowania jestem zadowolony. W mieście nie brakuje mocy, podjazdy pod górę też nie sprawiają problemu. Delikatny tuning pozwoli wycisnąć dodatkowe konie, ale w sumie nie ma po co. To w końcu nie jest maszyna do szaleństw. 😉 Najcudowniejszy jest tutaj bak, do którego wlewamy full paliwa i zapominamy o nim na miesiąc. Z 13 litrów możemy spokojnie wycisnąć ponad 500 km (w porywach nawet 600) To świetny wynik.