Aktualnie czytasz:
Barton FR 50: Nowy motorower na sezon 2014
12

Barton odważnie wkracza na rynek w sezonie 2014. Na rynku ma zagościć nowy, dojrzale wyglądający motorower: Barton FR 50. Ma zdobyć serca miłośników sportowych nawiązań w pięćdziesiątkach.

Pod ciekawie wyglądającym opakowaniem kryje się czterosów chłodzony powietrzem o pojemności 48 ccm3, którego moc maksymalna to 3.3 KM. Do tego Barton FR 50 standardowo wyposażony jest w dwa hamulce tarczowe zawieszone na dwóch, siedemnastocalowych kołach. Całość waży dość sporo, bo aż 112 kg.

Cena modelu Barton FR 50 jeszcze nie jest znana.

Motorower Barton FR 50 z pewnością pojawi się w teście Skuterowo.com w sezonie 2014.

Barton FR 50: Zdjęcia

[nggallery id=151]

 

Barton FR 50: Dane techniczne

Silnik Czterosuwowy jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Pojemność 48cm3
Moc maksymalna 3,3 KM/ 7500 obr/min
Zapłon CDI
Rozruch Elektryczny/ nożny
Przeniesienie napędu Łańcuch
Hamulec przód / tył Tarczowy hydrauliczny/tarczowy hydrauliczny
Wymiary (dł./szer./wys.) 2020/700/1110 (mm)
Rozstaw osi 1350 (mm)
Felgi Aluminiowe 17 przód i tył
Opony przód / tył 90/90-17 / 100/80-17
Masa pojazdu 112
Poj. zbiornika paliwa 13 L
Zużycie paliwa < 2L / 100 km
Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Ania Grzelak
Ania Grzelak
Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.
12 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe shnosnas
    18 lutego 2014 at 23:46

    3.3 Km i 112KG – nie wiem, jak to może jechać. Trochę bez sensu są takie 50tki.

  • Zdjęcie profilowe guliwer55
    19 lutego 2014 at 10:49

    To kup se Hondę lub coś podobnego

  • Zdjęcie profilowe Filippo73
    19 lutego 2014 at 12:41

    Stylistycznie całkiem ciekawy, szkoda, że silnik taki słaby.

  • Zdjęcie profilowe serafinq
    19 lutego 2014 at 16:20

    shnosnas napisał:

    3.3 Km i 112KG – nie wiem, jak to może jechać. Trochę bez sensu są takie 50tki.

    pro waży 123kg i pod górkę już ledwo ledwo;d.

    niestety prawie wszystko jest robione z motorowerów na jednym silnku (fmb), tylna opona oczywiście jak w rowerze..;). Jak dla mnie to prawie Junak 903

  • Zdjęcie profilowe norbi1551
    19 lutego 2014 at 16:31

    Junak 903 był pierwszy oczywiście po Hondzie.
    Później Romet zrobił Arrow Fly i teraz Barton FR 50 z niewielkimi zmianami takimi jak wydech.

  • Zdjęcie profilowe
    Dawidsuper8
    20 lutego 2014 at 21:29

    Rama w tych „motorowerach” jest taka sama, wszystkie te sprzęty różnią się tylko plastikami.

  • Zdjęcie profilowe GawelMC
    22 lutego 2014 at 10:54

    Od zawsze dręczy mnie pytanie: Dlaczego żółtki z yamahy czy hondy nie ruszą dupy do zaprojektowania markowego silnika manual 4t. Ich am6 jest legendarne. A myślę że jego „wersja 4t” byłaby strzałem w 10

  • Zdjęcie profilowe
    22 lutego 2014 at 11:56

    I do czego by wsadzili ten manual 4T? Do Tzr? Zlituj się przecież to w ogóle by nie jechało.

  • Zdjęcie profilowe kmlon
    28 lutego 2014 at 00:26

    Jak dla mnie niebieski jest boski, od roku mam Sprinta RS, chodzi super ale niebieski FR… trzeba by wycisnąć ostatnie oszczędności i może jeszcze uśmiechnąć się do dziadków. Zaczynam działać.. a potem tuning 🙂 oczywiscie

  • Zdjęcie profilowe Castomoto
    7 kwietnia 2014 at 12:39

    W czwartek będzie u mnie, więc chętnie zrobię jakąś recenzję.

  • Zdjęcie profilowe condoor
    18 kwietnia 2014 at 10:13

    I jak? Posiada go już ktoś? Jakieś wstępne opinie? Pierwsze wrażenia?

  • Grzegorz
    25 lutego 2016 at 18:34

    Po roku użytkowania jestem zadowolony. W mieście nie brakuje mocy, podjazdy pod górę też nie sprawiają problemu. Delikatny tuning pozwoli wycisnąć dodatkowe konie, ale w sumie nie ma po co. To w końcu nie jest maszyna do szaleństw. 😉 Najcudowniejszy jest tutaj bak, do którego wlewamy full paliwa i zapominamy o nim na miesiąc. Z 13 litrów możemy spokojnie wycisnąć ponad 500 km (w porywach nawet 600) To świetny wynik.