125 ccm
Aktualnie czytasz:
Barton Classic 125: Nowość w segmencie motocykli na prawo jazdy B
5

Barton Motors wzbogaca swoją ofertę o kolejny model w pojemności 125 ccm. Tym razem postawiono na klasyczne wydanie w wersji soft chopper, przedstawiając model Barton Classic 125, który można prowadzić posiadając wyłącznie prawo jazdy B.

1Barton Classic dedykowany jest dla osób, które lubią połączenie klasyki i zarazem chcą być zauważalna na drodze. Uwagę przyciąga subtelna niewyzywająca sylwetka ze sporych rozmiarów wygodną kanapą typową dla chopperów. Ciekawa jest również pozycja na motocyklu – za sprawą nisko umieszczonej kanapy, z łatwością można stawiać pierwsze kroki na jednośladzie.

2 (1)Wśród podobnych modeli na rynku Barton Classic 125 wyróżnia się zastosowaniem w konstrukcji niwelującego drgania wałka wyrównoważającęgo, zapewniającego wysoką kulturę pracy silnika. Wyposażony jest w jednocylindrowy czterosuwowy pionowy silnik o mocy 11 kM. Aluminiowe felgi z hamulcem tarczowym z przodu i bębnowym z tyłu z szeroką oponą tylną również nawiązują to kanonów gatunku.

W kwestii designu można powiedzieć, że Barton Classic 125 jest zaprojektowany z powściągliwością w zakresie detali. O jego charakterze stanowią designerskie mocowanie reflektora, chromowana rura wydechowa oraz emblemat na silniku i wysmakowane malowanie zbiornika paliwa nadające mu indywidualnego stylu.
Cena to 5 190 zł.

Barton Classic 125: Dane techniczne:

Pojemność silnika 124,00 cm3
Silnik czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Moc maksymalna 11 kM / 9000 obr./min.
Zapłon CDI
Rozruch elektryczny, nożny
Przeniesienie napędu łańcuch
Hamulec przód/tył tarczowy/bębnowy
Wymiary (dł./szer./wys.) 2000x800x1130 mm
Kolory czarny, czerwony
Rozstaw osi 1295 mm
Felgi aluminiowe przód i tył
Opony przód/tył 90/90-18 / 110/90-16
Masa pojazdu 124,5 kg
Poj. zbiornika paliwa 13 l
Zużycie Paliwa 3 l / 100km
Gwarancja 2 lata
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Ania Grzelak
Ania Grzelak
Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.
5 Komentarze
  • 16 kwietnia 2015 at 15:17

    Droga Anno jakże poetycko Rozprawiasz o designerskim mocowaniu lampy przedniej ,jakże wysublimowanie Dotykasz kwestii doboru i wzorzystości malunku na baku tegoż smukłego ,małego chińczyka ,a przecież to nic innego niż Romet soft ,Junak 121 ,i wiele innych podobnych konstrukcji pochodzących z fabryki położonej gdzieś w Chinach .Nie twierdzę że to złe maszyny ,tylko dobór słów używanych w tekście jest tak kwiecisty, że mój „wysmakowany” gust został połechtany 🙂
    A zapomniałbym fajny zbiornik paliwa ,z goła inny niż u konkurentów 🙂
    Pozdrawiam

  • Zdjęcie profilowe WodzuWGK
    16 kwietnia 2015 at 18:49

    Mkielce CK serio myślisz, że \”poetyckie rozprawianie o designerskim mocowaniu lampy lub w inny miejscu kwiecisty dobór słów\” jest pióra Pani Anny ? Moim zdaniem to gotowiec dla prasy z działu marketingu producenta.

    Pozdrawiam Moje Miasto Kielce.

  • PSA
    29 lutego 2016 at 18:40

    Wow, wyglada naprawde swietnie. Gdybym zobaczyl go zaparkowanego gdzies na urokliwej starowce, dalbym się oszukac, ze to cos wiekszego. No, oczywiscie dopoki nie uslyszalbym jednocylindrowego silnika, brzmienia niestety oszukac sie nie da 😉

  • Monday
    10 kwietnia 2016 at 18:17

    Ostatnio taki Barton pojawil sie u mnie w rodzinie (dalszej bo dalszej, ale zawsze) i odszczekuje wszystko, co kiedykolwiek powiedzialem na temat pojemnosci 125. Tzn. nadal uwazam, ze nie ma sensu pakowac kasy w 125, bo lepiej kupic np. 500, ale spojrzalem na to z innej strony. Taki niedrogi motocykl fantastycznie uczy pokory i techniki. Nie przejmujesz sie moca, tylko uczysz sie jazdy, a do kursu na prawo jazdy A (albo A2) podchodzisz jako osoba, ktora juz swietnie czuje maszyne. I to jest fantastyczne. Po sezonie czy dwoch przesiadasz sie na cos wiekszego. Ja wsiadlem od razu na 650 i dzis wiem, ze nie bylo to do konca madre. Dzis wybralbym pewnie 125 na kat. B, np. takiego niedrogiego Bartona, a w miedzyczasie zrobil prawko.

  • mientosz
    4 lipca 2016 at 11:21

    Fajny motocykl, może się podobać. Nie mogę namówić mojej kobiety na prawko kat. A, więc może jej kupię coś takiego, będziemy mogli sobie razem jeździć rekreacyjnie 🙂 O ile cena jest aktualna i nie zmieniła się przez ten rok od czasu publikacji artykułu, to jest to całkiem fajna opcja, szczególnie właśnie dla kobiet. Mojej od zawsze bardziej podobały się choppery niż nakedy czy ścigacze. 🙂