Aktualnie czytasz:
Aprilia Tuono V4 1100 RR (2018): Dane techniczne, cena i opinie
0

W 2015 roku Aprilia bez wątpienia podbiła rynek super nakedów, poprawiając Tuono V4. W 2017 roku Aprilia decyduje się poprawić ideał i podnieść poprzeczkę w klasie hyper naked na poziom nie osiągalny dla konkurencji. Poprawiona kontrola trakcji, poprawione Wheelie i Launch Control, nowy quickshifter teraz w standardzie z downshifterem, dodatkowo Aprilia Pit Limiter i Cruise Control. Mało? 

Wydawało się że nie możemy oczekiwać więcej od motocykla klasy naked bike, Aprilia Tuono z 2016 roku miała jak się wydawało wszystko co jest potrzebne…byliśmy w błędzie.

W 2017 roku Aprilia poprawia najlepszy motocykl naked bike i czyni go jeszcze lepszym, co się zmieniło?

  • Całkowicie poprawiona elektronika (każdy system został udoskonalony)
  • Na układzie elektrycznym/elektronicznym zostało zaoszczędzone 590 gramów masy
  • Quickshifter zintegrowany z downshifterem
  • Nowy system Aprilia Pit Limiter
  • Nowy system Aprilia Cruise Control
  • Nowy ABS tym razem z funkcją „Cornering” oraz RLM (Rear Liftup Mitigation)
  • Nowe „zegary”
  • Nowy opcjonalny system V4-MP dzięki któremu możesz mieć telemetrię na wyświetlaczu motocykla jak i telefonu
  • Nowy układ wydechowy (norma EURO4)
  • Zakres obrotów podniesiony o 500 rpm
  • Układ hamulcowy przeniesiony z RSV4 z większymi tarczami hamulcowymi o średnicy 330 mm
  • Dostępny w dwóch kolorach „Grigio Portimao” i „Nero Assen”
Szczegóły
Cena

59 900 PLN

Dane techniczne

Silnik: 65 ° V-4, 4-suwowy, chłodzony cieczą, dwa wałki rozrządu (DOHC), cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 1077 cc
Moc : 175 KM (129 kW) 11.000 rpm
Moment obrotowy: 121 Nm 9,000 rpm
Zapłon: Magneti Marelli cyfrowy system zapłonu elektronicznego zintegrowane w systemie sterowania silnikiem
Smarowanie: Mokra miska olejowa, układ smarowania z chłodnicy oleju i dwie pompy oleju (smarowanie i chłodzenie)
Skrzynia biegów: 6-biegowa skrzynia biegów typu kasetowego, quickshifer i downshifter w ramach pakietu APRC.
Sprzęgło: wielotarczowe mokre
Przednie zawieszenie: Sachs widelec o średnicy 43 mm. PEłna regulacja, napięcie wstępne, siła odbicia i tłumienia, skok: 120 mm
Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy podwójnie usztywniony, amortyzator Sachs Monoshock pełna regulacja, skok 130 mm
Hamulce: Przednie tarcze o średicy 330 mm, monobloki brembo M432 z przewodami w stalowym oplacie, system ABS z możliością wyłączenia.
Wysokość siodła: 835 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 18,5 litrów (w tym 4 litry rezerwy)

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
54 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
46%
Interesujące
46%
heh...
0%
Że co?
8%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości