Aktualnie czytasz:
Aprilia RSV4 RR (2018): Dane techniczne, cena i opinie
0

Ewolucja Aprilii RSV4 trwa i dzięki niej Aprilia dalej jest numerem jeden w klasie Superbike! RSV4 RF to niezwykły, radykalny, zwycięski projekt stworzony dzięki wielkiemu doświadczeniu Aprilia Racing. Model na 2017 rok to więcej niż jedna sekunda szybciej na każdym okrążeniu, dzięki nowemu zawieszeniu Ohlins, lekkim kutym felgom, nowemu układowi hamulcowemu i nowej elektronice w ramach pakietu APRC będziesz szybszy niż kiedykolwiek!

Aprilia RSV4 RR przedstawiona na rok 2017 to poprawiona i jeszcze doskonalsza wersja topowego Superbike’a. Zmian na lepsze jest bardzo dużo i poniżej znajdziecie najważniejsze z nich:

  • Całkowicie poprawiona elektronika (każdy system został udoskonalony)
  • Na układzie elektrycznym/elektronicznym zostało zaoszczędzone 590 gramów masy
  • Quickshifter zitegrowany z downshifterem
  • Nowy system Aprilia Pit Limiter
  • Nowy system Aprilia Cruise Control
  • Nowy ABS tym razem z funkcją „Cornering” oraz RLM (Rear Liftup Mitigation)
  • Nowe „zegary”
  • Nowy opcjonalny system V4-MP dzięki któremu możesz mieć telemetrię na wyświetlaczu motocykla jak i telefonu
  • Nowy układ wydechowy (norma EURO4)
  • Zakres obrotów podniesiony o 500 rpm
  • Nowy układ hamulcowy z większymi tarczami hamulcowymi o średnicy 330 mm i grubości 5 mm
  • Dostępny w dwóch kolorach „Grigio Bucine” i „Nero Ascari”
Szczegóły
Cena

61 900 PLN

Dane techniczne

Silnik: V4, kąt rozwarcia cylindrów 65°, cztery zawory na cylinder, rozrząd DOHC, chłodzony cieczą
Średnica cylindra i skok tłoka: 78 x 52.3 mm
Pojemność silnika: 999.6 ccm
Moc maksymalna: 201 KM (148 kW) przy 13000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 115 Nm przy 10500 obr/min
Układ zasilania: Airbox z systemem doładowania dynamicznego, cztery przepustnice powietrza Weber-Marelli 48 mm, cztery wtryskiwacze, system Ride by Wire najnowszej generacji, trzy mapy zapłonu: T (Track), S (Sport), R (Race)
Skrzynia biegów 6 biegowa
Sprzęgło Wielotarczowe, mokre z systemem antyhoppingowym
Systemy wspomagająceSystem APRC (Aprilia Performance Ride Control) zawierający: kontrolę trakcji (aTC), system zapobiegający unoszeniu się przedniego koła (aWC), asystent ruszania (aLC), quickshifter wraz z downshifterem (aQS), ogranicznik prędkości w Pit Lane (aPL), tempomat (aCC) wszystkie systemy z możliwościa osobnej regulacji.
Rama Aluminiowa, amortyzator skrętu sachs
Regulowane:
• położenie i kąt główki ramy
• wysokość zamocowania silnika
• wysokość sworznia wahacza
Zawieszenie przednie Widelec Sachs z pełną regulacją o średnicy 43 mm, skok 120 mm
Zawieszenie tylne Wahacz aluminiowy, amortyzator Sachs z pełną regulacją, skok 130 mm
Układ hamulcowy przedni Dwie tarcze pływające Ø 330 mm, zaciski Brembo “monoblok” czterotłoczkowe, pompa radialna, przewody w oplocie stalowym.
Układ hamulcowy tylny Tarcza ‎Ø 220 mm, zacisk Brembo dwutłoczkowy, przewód w oplocie stalowym, ABS Bosch o 3 stopniach regulacji
Koło przednie 120/70 ZR 17, felga aluminiowa
Koło tylne 200/55 ZR 17, felga aluminiowa
Zbiornik paliwa 18,5 L

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
55 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
46%
Interesujące
46%
heh...
0%
Że co?
8%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości